søndag den 30. oktober 2011

Stof, Stoffer og jul...

Jeg har købt stof(fer, der er faktisk mere på vej...ups!)  igen. Dette skønne retrobørnstof har jeg købt af Gitte. Hvad det skal blive til er endnu ikke helt bestemt - men højest sandsynligt vil det komme til at ligge under juletræet i en eller anden form. Skønt er det i hvert fald!


Gitte havde lagt nogle fine knappenåle sammen med stoffet - 1.000 tak, det var sødt :o)

Det nye stof betød oprydning i stofbunkerne, men som så ofte før gik jeg i stå og er nu ved at finde stof frem til en stofslange.


Jeg er også (endnu engang!) blevet fristet af de mange fine produktioner Blogland byder på. Måtte eje Mette (Fru Hygges) rensdyr - er det ikke bare kært?


Boede jeg i nærheden af Kallundborg skulle jeg helt sikkert til julemarked første weekend i december- det holder Mette og Mette (Sirianna) sammen...

God søndag ;o)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint det stof på det første billede! Jeg tror det er i familie med det junior betræk jeg købte for nogle uger siden!
    Det er bare skønt!

    SvarSlet
  2. Ej, kiggede lige på mit sengetøj igen, er sikker det er i familie!

    Se her:

    http://linsensprojekter.blogspot.com/2011/10/forskud-pa-efterarsferien.html

    (sorry jeg sådan linker til mig selv på din blog, jeg syntes bare det var så sjovt, da jeg aldrig har set nogle af disse stoffer før!)

    SvarSlet
  3. Helt ok, det kunne da godt se sådan ud! Hvor er det da også fint det med Emil i samme indlæg...ja også det sidste af dem :o)

    SvarSlet
  4. Sikke en masse guf... Er slet ikke misundelig ;-)

    SvarSlet
  5. Ej, det er skønt med lidt farver i en "kold" til ;o)

    SvarSlet
  6. Hej Pia:0)

    Tusinde tak for dit indlæg om rensdyret, og om vores julemarked - det er vireklig sødt af dig!:0)
    Jeg håber rensdyret er faldet godt til hjemme hos jer?:0)
    Ha en god torsdag aften.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Velbekomme :o).

    Er rigtig glad for det, den grønne farve er perfekt.

    Glæder mig til at få det op at hænge (manden mener stadig det er for tidligt til julepynt).

    Tak og i lige måde :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...