onsdag den 5. oktober 2011

150 indlæg = Give Away!

I weekenden skrev jeg mit 150. indlæg. Blev helt overraskede over at have "rundet" - der kom jo først rigtigt gang i bloggen i løbet af maj 2011! Jeg har virkelig nydt at få øjnene op på Blogland og finder tiden jeg tilbringer her inspirerende og samtidig afstressende (til trods for at tiden flyver afsted i jeres selskab).

Men 150 indlæg lugter også lidt af en Give Away - så den kommer her:
(beklager den snævre målgruppe denne gang) 

Give Awayen består af tre hagesmække
(enten dem på billedet eller 3 valgfrie fra min blogshop - eller en kombination).

Reglerne for deltagelse er:

1 lod for kommentar (husk e-mail adresse hvis du ikke har en blog)
1 lod for at have/sætte mum22boys.blogspot.com i din blogroll/blogliste
1 lod for link til Give Away'en (lån gerne billede)
1 lod for at være/blive fast læser


Give Awayen lukker lørdag den 29. oktober 2011 kl. 10.

Vinderen offentliggøres senest søndag kl. 20.




35 kommentarer:

  1. Tillykke med de 150 indlæg og komplimenter til både din blog og den lækre give-away..

    Vi kunne snildt bruge sådan nogle lækre hagesmække, så vil da straks smide to store lodder ind i kampen..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine, jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  3. Tillykke!!!! Fine hagesmække, jeg går all in - 4lodder til mig !!

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke jeg vil også gerne deltage med 4 lodder...

    SvarSlet
  5. Fantastisk! :D Jeg går all in!
    Ha en god torsdag!

    SvarSlet
  6. Hej stort tillykke.... vil gerne være med på 2 lodder. klem

    SvarSlet
  7. Ihh så fine!!
    Jeg hopper med på fuldt hus - 4 lodder :)

    SvarSlet
  8. Uuuh 4 lodder til mig haps haps! Dem vil jeg RIGTIG gerne vinde til min lille gratmås ;)...

    SvarSlet
  9. 4 lodder til mig :-) Og jeg satser stærkt på at vinde :-) God dag!

    SvarSlet
  10. Dejligt at du har så flittige fingre ;o) 2 lodder til mig tak ;)

    SvarSlet
  11. 1 lod til mig, men håber alligevel jeg er heldig, for de er rigtig fine de hagesmække :-)
    Mvh Marie (misen_p@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Den må jeg da være med på :o) 4 lodder til mig tak..
    Og tillykke med de mange indlæg - det går bare stærkt

    SvarSlet
  13. Uhh jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  14. Weee de er da bare så fine de hagesmække:) Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder (fast læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Tillykke med det magiske tal;-)
    Jeg vil gerne smide 4 lodder i puljen!

    SvarSlet
  16. Her er jeg da i top-målgruppen :)
    Emil havde sin Rasmus Klump hagesmæk på i mødregruppe og jo-jo den blev rigtig beundret af de andre mødre :)
    Jeg kunne jo så prale og sige at den havde jeg fået af en blog-veninde *griner*

    Nå, men haps-haps jeg snupper 2 lodder og føler mig heldig :)
    Go´ weekend når du når så langt søde!

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 3 lodder ;-) - blogroll :)

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Hej Pia..
    Vi er super glad for den du sendte os, så vi vil gerne være med at få chancen for at vinde yderligere 3 stk. Så 4 lodder til mig og Trine

    SvarSlet
  19. Fine sager - jeg er med på to lodder :-)

    SvarSlet
  20. Ejh, hvor er de fine. Et lod herfra:)

    SvarSlet
  21. Astrid kan helt sikkert også bruge nogle flere hagesmækker, når vi skal starte op på grød om en måneds tid eller lignende(gud, hun er allerede 3 måneder imorgen!)
    4 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  22. Hej Pia,

    Jeg vil gerne smide 3 lodder i puljen. Kan se at vi begge har sønner på samme alder, så det bliver sjovt at følge din blog (som jeg fandt fordi du fandt mig først ;-) )

    KH Sarah

    SvarSlet
  23. Haps, haps, haps. Snupper straks 3 lodder. Vi kunne virkelig godt bruge lidt flere hagesmække herhjemme - har en dreng, som er født i samme måned som din Jacob :-)

    SvarSlet
  24. Deltager med 3 lodder. Det ville være en fin gave til min veninde, der bliver mor for første gang til februar :)

    SvarSlet
  25. Lige noget for mit lille madklaver...
    aka Frederik ;o)
    4 lodder til mig!

    :o) Karina

    SvarSlet
  26. Hej . jeg er enig med dig i, at dette blogland er fantastisk. Man bliver så inspireret af alle de skønne kreative kvinder rundt omkring...
    Har netop selv fået en blog, skal bare lige finde ud af alt teknikken...:-).
    Jeg deltager med 3 lodder i din fine give away.
    Hilsen Trine

    SvarSlet
  27. Tillykke med blogindlæg nr. 150 - super sejt gået. Dejlig inspiration til alle dine læsere. Skønt at nyde godt af kreativitet og tips. Jeg er med på to lodder og ønsker mig de farveglade hagesmække fordi min veninde venter sig til jul og det er da bare en skøn lille gave at give! Tak herfra og tillykke. lev@indbakke.dk

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Uhh, kunne godt bruge nogle flere af dine fine hagesmække - den vi har er så fin og god til Otto (skal sende dig et billede på et tidspunkt ;-)) Jeg er med på 4 lodder!

    SvarSlet
  30. Hvor er de fine! - Det er lige hvad sønnike og mangler:-) 3 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  31. Uhhh jeg kan lige nå det også :-) Jeg vil vildt gerne være med på 4 lodder - de er så fine!!!

    Ha en dejlig dag Pia
    Frk.Munk

    SvarSlet
  32. Hurra, stort tillykke! Blogland er fantastisk, og jeg er glad for du er en del af det, jeg syntes din blog er så fin :-)
    Jeg kan huske jeg læste med, dengang jeg og du var højgravide. Dengang havde jeg ingen blog, men det nyder jeg virkelig at have fået. Glæder mig til de kommen de indlæg fra din hånd :-)

    SvarSlet
  33. Ihh, jeg kan lige nå det... Jeg hopper med på 2 lodder :)
    Kh Line

    SvarSlet
  34. Give Away'en er slut - vinderen er Randi (anden præmier til Binemor og CS)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...