søndag den 30. oktober 2011

Hjælp søges!

Ja, altså ikke til at holde styr på ham her - den kamp er opgivet forlængst!!!


Den anden morgen var han lige pludselig væk og det eneste jeg kunne høre var lidt små piv. Jacob var kravlet ind i tørretumbleren??? De små piv skyldes, at han nu ikke kunne komme ud igen (det var svært at få benene over kanten). Den dreng (suk) hvad skal det ikke ende med?...

Nej - hjælp eller rettere idéer søges. Jeg vil gerne selv lave dåbsgaven til mine drenges fætter, men jeg er lidt blank for idéer - hvad ville være en god hjemmelavet dåbsgave til en dreng?

4 kommentarer:

  1. Det er da også oplagt at kravle ind i sådan en maskine, når verden skal udforskes:)
    Jeg har selv lige lavet et tæppe til en lille dreng, godt nok i navngivningsgave, men går vel under samme kategori. Quiltet patchworktæppe. Forældrene blev rigtig glade for det!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Haha, jeg kan lige forestille mig, at du løber søgende rundt og prøver at lokalisere oprindelsen til de små piv for så at finde ham siddende dér.

    SvarSlet
  3. Hvad med at sy en slange? måske af forskellige retro stoffer, eller bare i drenge farver? Du skriver bare på min blog hvis du skal have en link til en DIY på en :-)

    Håber du kunne bruge ideen Pia?

    Frk.Munk

    SvarSlet
  4. Catrine > ja det synes han i hvert fald ;o). God ide, tak.

    Xo Ein Ding > ja, tror også jeg har set pænt overrasket ud da jeg fandt ham ;o)

    Frk. Munk > selvfølgelig! Har endda lige fundet stof frem til en til Jacob. Må se om jeg kan nå i Stof & Stil i morgen efter job! :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...