torsdag den 13. oktober 2011

Klodsmajor...

Jeg er "kommet til" at bruge penge (igen) i dag. Egentlig har Jacob rigeligt legetøj, men jeg kan altså ikke stå for disse fine klodser:


Hver gang vi er ved ørelæge tænker jeg, at DE skal med hjem til os. Det går nok ikke helt. Vi er desværre faste gæster der - så mon ikke vi er lette at finde frem til...?

Jacob er jo ved at få "nyt" værelse, så tænkte at han skulle ha' dem nu (selvom han jo nok allerede har rigeligt legetøj!). Derfor er jeg i dag "kommet til" at bestille dem til ham. Årh, hvor jeg glæder mig til at de kommer (mon det også gælder Jacob?)...synes de er så fine!!! ;o)

Klodserne er købt her, hvor jeg også har lånt billede.

5 kommentarer:

  1. Det der kender jeg godt:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Jo de er super fine de klodser...
    Min svigermor har dem også, ungerne elsker at lege med dem!
    Jeg tror ikke min svigermor vil af med dem, så ungerne nyder at lege med dem når de er hos hende!
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  3. Kan allerede hente dem i pakkeshoppen i dag (eller faktisk allerede i går). Dejligt med nyt underholdning i weekenden ;o)

    SvarSlet
  4. Lækre klodser som vil pynte på et hvert børneværelse. Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke. Vil du fortælle, hvor du har købt dem? Hilsen Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette.

    Nu skulle link også gerne virke ;o).

    De er købt ved Den Gamle Skole: http://www.gamleskole.dk/shop/cms-LegetoejDenGamleSkole.html

    Super service - havde dem dagen efter!

    Hilsen Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...