fredag den 28. oktober 2011

Jeg leger julemand...

...om det er vellykket, vil tiden vise.

Mads har ikke gjort andet end at nævne de Spiderman bukser han "bestilte" sidste weekend, da Jacob nye bukser.

Derfor overtalte jeg Troels til et besøg hos Fjølner, da vi havde været til undersøgelse med Jacob i Viborg.
Da der var ro her til aften måtte jeg så til symaskinen. DONE! - nåede bukserne - endda med lopper, rødt foer foran og spiderman foer bag (så der aldrig er tvivl om hvordan de skal vende...ja, lommer "pynter" også bagpå indimellem, hvis du spørg' Mads).

Synes det lykkes at lave et par pæne bukser trods Spiderman-stoffet, så både mor og søn bliver forhåbentlig glade for dem.

Spiderman stoffet "opdagede" jeg i går. Havde helt glemt, at vi brugte det til dug til Mads børnefødselsdag sidste år (fem meter pak fra Jysk), dejligt det kunne genbruges ;o).

Bagefter nåede jeg lige at gøre klar til fire nye hagesmække, dem kan vinderen af min Give Away også vælge fra. Jeg skal til 50-års fødselsdag hos en kollega i morgen, så vinderen trækkes først om aftenen, håber det går ;o).

Beklager den dårlige billedekvalitet, men manden har taget computeren med til Game-night! Har aldrig helt forstået det med at spille computer en helt weekend - mon han nogensinde vokser fra det?...
Heldigvis giver det da mig lidt tid til kreativeprojekter når drengene sover.
Uden computer bliver billederne fra iPad'en - og det er IKKE imponerende hvad det kamera kan i en ikke optimalt belyst stue :o(

Go' nat - og god weekend ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...