mandag den 10. oktober 2011

Er man en dårlig mor, når...

...man tager ældste drengens "gave" fra sidste besøg ved bedsteforældrene?




Kender du det med at have en ustyrlig lyst til noget sødt og blive nødt til at gå på opdagelse i køkkenskabene? Sådan havde jeg det i dag - og var heldig at falde over en coco pops crunchers (i portionspakke). Det er egentlig ældste drengens, men nu ligger den i min mave...ups! (overbeviser mig selv om at den alligevel også er alt for usund til ham). Normalt har vi ikke dem i huset (morgenmad står på havregryn med rugfras) og det er da vist godt det samme, tror nemlig ikke moderen ville kunne holde fingrene væk...det er jo slik!?! Ender din søde tand også med at vinde indimellem, og hvad falder du oftest over?

Go' aften! :o)

2 kommentarer:

  1. Min store aften-last er rosiner(!) Jeg kan skovle en hel pose ind på ganske kort tid :)

    SvarSlet
  2. Min søde tand vinder ALTID og svagheden er bist bare generelt alt sødt :/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...