fredag den 14. oktober 2011

Sikke en dejlig dag, det er i dag...

I morgen får vi far hjem igen (efter 14 dage i USA - vi glæder os alle tre meget!), jeg er perleblogger ved søde Karen (velkommen til), jeg har en fridag fra job, solen skinner og i aften får jeg besøg af mødregruppen (Jacobs)...det tegner til en skøn start på weekenden! ;o)

I aften står "menuen" på ost og rødvin...og en masse snak! Vi svinger rigtig godt sammen trods forskellige erhverv og baggrund. Måske det netop er derfor?

Vi tog god tid til morgenmaden i morges, men efter drengene er afleveret (der er motionsdag i børnehaven...og det SKULLE Mads med til!) har jeg haft småtravlt i køkkenet. Der er bagt knækbrød:


Cupcakes med gulerødder (pynten mangler stadig):


Bollerne står og hæver, så nu står den på oprydning, støvsugning m.m. (knap så spændende) inden jeg skal over efter drengene, der også skal fotograferes i dag.

Da jeg var ude at handle i går røg disse skønne liljer med, 39,95 kr....så kunne jeg ikke gå forbi ;o)


Nyder duften og synet nu...rigtig god fredag og weekend!

7 kommentarer:

  1. Blev lige nysgerrig, da jeg så et link til din blog på Karen Klarbæks Verden :) Og nu er jeg her - også som fast læser! Rigtig fin blog du har her, jeg glæder mig til at følge med! Jubiduuuuuuuu..... fra KREAfeen

    SvarSlet
  2. Og som de snakkede om i godmorgen dk.. vi dansker er de lykkeligste mennesker i verden.. Jo tak! :D Bliver helt varm inden i når jeg læser dit blogindlæg.. Det stråler jo af glæde :D

    Og hvor er det bare skønt at i får jeres farmand hjem i morgen! :D

    God weekend.. Dette er nok vores sidste weekend hvor vi kun er tre :o

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt at manden er ved at være hjemme igen:-) Og det lyder til at blive en skøn start på weekenden med ost og rødvin!
    Jeg elsker bare liljer, men manden kan ikke tåle dem (forbandede pollenallergi!!!!!)
    Kik forresten forbi min blog, der er en give away på højkant:-)

    SvarSlet
  4. Mmm knækbrød godt, cupcakes lækre, liljer flotte, manden der kommer imorgen skønt..
    Rigtig dejlig weekend til jer :o)

    SvarSlet
  5. Håber du får rigtig mange "nysgerrige" besøg i dag, som Perleblogger hos Karen. Hyggeligt at kigge indenfor hos dig.

    SvarSlet
  6. Lyder som en helt fantastisk fredag og weekend.
    Gensynsglæde er uovertruffen :o)

    SvarSlet
  7. Camilla > velkommen til ;o). Og tak for kommentaren, så "fandt" jeg også dig ;o)

    Tanja > ja, det bliver spændende, glæder mig til at høre når der er sket noget og lillebror har bestemt sig for at komme ud ;o)

    Auvills univers > ja, vi glæder os også meget! Perfekt start, de gik dig først ved halv et tiden og Jacob synes vi skulle starte dagen 5:30 (og afbryde søvnen to gange inden)...skønt :o(
    Har godt set den, har allerede forelsket mig i et par smækbukser til Jacob, men jeg skal selvfølgelig gå All-in, men har desværre ikke fundet ud af at sætte billeder og link i siden af blogge fra iPad endnu...men håber på at nå på computeren i dag eller i morgen ;o)

    FamilienG > tak - også god weekend til jer! ;o)

    Marthe og Lars > ja, det har været hyggeligt med nye gæster ;o)

    Pernille > ja, vi glæder os også meget - har aldrig væk fra hinanden SÅ lang tid. Det bliver dejligt at få ham hjem igen ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...