tirsdag den 18. oktober 2011

Farven gul...

Blev helt overraskede over hvor meget farven gul efterhånden fylder i vores køkken:
Har en drøm om at få vores spisebord (massivt ubehandlet eg) lakeret i en gul farve - er sikker på at det ville stå så flot til vores sorte stole! :o) Desværre er manden ikke helt med på idéen og tvivler på at jeg kan overbevise ham om idéen denne gang :o( ... Arh, bare jeg havde haft "mod" til at gøre det mens han var i USA, men de "store" ting i indretningen er vi oftest fælles om at bestemme (eller oprigtigt er det nok mig, der overtaler...).

Hvordan ser det ud ved jer???

Når det nu nok ikke bliver til det gule bord (drømmen lever stadig) kan han måske overtales til disse i stedet ;o)

Billedet er lånt her, hvor de også pt. er på udsalg til 1.295 kr. stykket...

Ha' en god aften! ;o)

11 kommentarer:

  1. Oh skræk og ve om jeg bad om en farve på vores spisebord, hehe...
    Han ville falde bagover, men vi har også verdens mest farvekedelige hjem:o(
    ( arbejder på sagen )

    Lampen er super cool, ligesom de andre gule farver i dit køk :o)

    SvarSlet
  2. vi har gult sofabord, og det er helt fantastisk!:)

    SvarSlet
  3. Gult er også et hit her hjemme for tiden - har faktisk købt de gule flowerpot lamper til køkkenet. Hvis du skal have mere end en kan du få dem til 1.100 stk hos onskebasen.dk.

    Tror et gult bord ville være super flot til sorte stole; kunne du ikke fortælle ham, at det jo nok vil være dækket med voksdug en stor del af tiden alligevel, så hvad gør det, at det er gult? Du kan jo sige, at det er ligesom med frækt undertøj; ikke alle behøver se det, men dem der ved, det er der, de kan godt lide tanken... Giver det mening? Det er mit primære argument herhjemme, når jeg vil have en mindre, og i manden øjne ligegyldig detalje justeret ;-)

    SvarSlet
  4. Gul er en skøn farve.
    Har planer om det er gul min gynge stol skal være :0)

    SvarSlet
  5. Ej Pia du må altså engang byde på en kop kaffe :) Ku så godt tænke mig at se hvordan du bor *griner* du overrasker mig gang på gang!
    Lamperne er skønne, dem må du da bare eje :)
    kh

    SvarSlet
  6. Jeg ville også rigtig gerne male spisebordet, men det mener manden heller ikke er nødvendigt. Jeg gør det nok alligevel en dag... Mange ting vender jeg med ham først, men det er ikke altid jeg "hører" hans svar, for når jeg har sat mig noget i hovedet, så gør jeg det vist alligevel i sidste ende...
    Og ps: FEDE lamper:-)

    SvarSlet
  7. FamilieG > min mand er mest til sort, hvid og grå...så det har vi i soveværelset (han skal jo også bestemme lidt)

    Lines Verden > ja, det er lige præcis den farve jeg gerne vil ha'!

    Rebekka > tak for input, det er afprøvet. Resultat en mand der trak meget på smilebåndet og fik et drømmende udtryk...mænd! (tror ikke det var et gult spisebord, han tænkte på). Tak for info, der har jeg faktisk handlet tidligere ;o)

    Tina > det ville da også være et godt valg...glæder mig til at se det! :o)

    Libbie > dig (og Emil) ska' være MEGET velkommen, hvis I har mod på en time i bil ;o). Kunne ikke være mere enig...mon ikke også de kan accepteres af manden?

    Auvills univers > jamen, så vil jeg da glæde mig til at hvad farve jeres bli'r ;o)

    SvarSlet
  8. Pia. De farver er sjovt nok også min mands farver, men nu har jeg fået lov at finde lidt tapet til gangen, som vi er ved at friske lidt (læs meget) op.
    Så vil han tænke over det, he he....
    Jeg må finde noget der ikke skriger alt for meget.

    SvarSlet
  9. Tror det er mange mænds "farver". Hvad med tapetet Nova Mist? Det er grafisk (harlekin tern) - altså uden blomster! - og farverne er heller ikke for "vilde"? (http://www.onskebasen.dk/shop/tapet-nova-mist-2606p.html).

    Vi bor i fuldmuret hus, så det med tapet er ikke rigtig en mulighed her - i hvert fald ikke på væggene ;o)

    SvarSlet
  10. Ja det ser ikke helt tosset ud og slet ikke alt for " tøset "
    Det er BARE MEGET at vælge blandt har jeg først nu opdaget ;o)

    Tak for link :o) Det var sødt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...