lørdag den 29. oktober 2011

Give Away - er du en vinder?

34 deltagere = 98 lodder.

Jeg er rigtig glad for den gode modtagelse min Give Away fik, derfor ryger der også lige to ekstra præmier med i puljen: 2 gange 1 valgfri hagesmæk.

Random.org, gjorde et upartisk arbejde...tada:
Vinderen blev:

Nr. 65 Randi - som sjovt nok også har en dreng fra September 2010 ligesom min Jacob, kig forbi hendes skønne blog (der er en Give Away igang)her 


De to vindere af 2. præmierne blev:

Nr. 44 Binemor, hvor læser nr. 100 (mon den allerede er i hus nu?) udløser en skøn Give Away. Kig evt. forbi her

Nr. 13 CS, der faktisk også har en Give Away kørende. Kig evt. forbi her

...send mig en mail til: pia_skytte(a)hotmail.com med jeres adresser og oplysninger om hvilke hagesmække i ønsker. Randi har første valg ;o). Skulle der være sammenfald skriver jeg tilbage...

Håber I bliver glade for dem!


...husk at I også kan vælge fra dem jeg begyndte på i går (her et billede i bedre kvalitet - dog stadig ikke optimal (farverne er klare og lidt lysere i virkeligheden)

6 kommentarer:

  1. Ahrmen hvor absolut FANTASTISK!!!! Juhuuuuuu :)
    Jeg vandt, jeg vandt, jeg vandt!!!!!!!
    Søde Pia, jeg er super glad. Sender dig en mail i morgen. Kh

    SvarSlet
  2. Tillykke - helt ok. Ha' en god aften! ;o)

    SvarSlet
  3. Tillykke til de heldige vindere - og god lørdag/søndag!

    SvarSlet
  4. Jeg vandt også er meget meget lykkelig.. Har lige sendt en mail...

    SvarSlet
  5. Ihhhh hvor er jeg heldig!!! Fantastisk altså! Sender dig straks en mail :-)

    SvarSlet
  6. Super - god aften til jer alle ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...