mandag den 17. oktober 2011

Efterår... (tigerkøb)

Mørkt om morgenen - mørkt om aftenen...så er det blevet efterår!

Charmerende med farveskiftet fra det grønne og frodige til de røde og gyldne farver. Jeg er vild med de farvespil, der udspiller sig pt. Nyder min vej til og fra arbejde (kører forbi/igennem et af de flotteste skovområder - må huske kamera engang) - hvor er det altså flot lige nu! Det vejr vi har nydt i weekenden har kun gjort det bedre.. Gi' mig gerne efterår, når det er sådan!

Desværre er farverne der kun i alt, alt for kort tid - synes det er så trist når træerne står helt "nøgne". Men så får vi heldigvis pynt af sne og rim...det hjælper ;o).

Kan mærke at det skønne efterårsvejr også har bragt lidt julestemning med sig (er jeg den eneste?). Får sådan en lyst til at smutte i skoven efter materialer til julens dekorationer - mon ikke vi også godt kan tage den tur snart?

Lidt diskret julestemning faldte jeg også over på mit sidste Tigerbesøg og som ved så mange andre blogger pynter de finde lysestager nu også herhjemme (dog uden lys endnu): 



3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde de svampe - ja, man kommer jo helt i julestemning. Jeg er spændt på om det overhovedet bliver jul i vores lille hjem i år - nu når baby kommer og vi skal flytte . . . men mon ik jeg kan pynte bare lidt op - det min ynglings tid på året :-)

    SvarSlet
  2. Hej Pia,

    Du er bestemt ikke den eneste som er i julestemning - jeg elsker bare jul og er godt i gang med at lave julegaver og planlægge hvordan vi holder julen! Det er bare den bedste tid på året når man har børn!

    SvarSlet
  3. Frk. Munk > det kan jeg godt forstå. Vores første er fra 1. december og den jul var i hvert fald noget anderledes ;o)

    Jul, er altså også hyggelig!

    Sarah > også mig! Har også lige købt ind til flere juleting, de kommer på bloggen i takt med at de bliver færdige ;o)

    Ja, det er så hyggeligt... Er spændt på hvordan Mads klarer det. Sidste år var det næsten for meget med en masse gaver den første (fødselsdag), pakkekalender og så igen den 24. - det var MEGET svært at forstå at det var slut i januar

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...