lørdag den 8. oktober 2011

iPad, rensdyr og pakkeleg

Yes, det lykkes at få lidt kreatid i dag, da Jacob sov middagslur og Mads legede. Burde (måske?) ha' lavet lidt praktisk, men det andet trak mere...kender du det?

Nå, men her er resultatet:


En taske/beskytter til iPad'en. Næsten som jeg gerne vil have den...men også kun næsten :o(. Jeg må igang ned opsprætteren. Broderiet skal nemlig rykkes længere ned så de orange elastikker ikke stritter uden for. Men funktionen er perfekt!

Da manden min første gang kom hjem og foreslog at vi da skulle ha' en iPad var min første tanke: here we go again...mere teknik...åh nej!!! Overgav mig dog til sidst og må indrømme, at det i dag er mig der bruger den mest. Alle i Blogland burde unde sig selv en. Det er så hyggeligt at kunne tage rundturen i Blogland på sådan en...det er jo næsten som at sidde og læse i blade ;o). Ja, nogen gange har man et standpunkt til man tager et nyt. Nu glæder jeg mig bare til at få en iPhone (igen), den sidste kunne nemlig desværre holde til en tur i vand. Heldigvis kan vi vælge den nye som en del af næste års lønpakke...haps...men hvor er der laaaaang tid til januar. Må leve med med gamle Nokia lidt endnu :o(

Rensdyr er jo de nye ugler har jeg hørt, derfor vil jeg lige vise jer Mads' søde rensdyr fra sidste jul:


Beklager den dårlige billedkvalitet. Gul/glimmeret var svært at fange. Men selve geviret er hans hænder. Tror måske vi skal have det fornyet med en lidt anden baggrund (billedet er et typisk billede, hvor alle farverne er blevet blandet sammen til en ucharmerende brun) og knap så meget glitter...

Har også fået sidste pakke i pakkelegen, en skøn pakke herfra. Endnu En dejlig pakke (hvor heldig har man lov at være?) og nu har vi heller ingen undskyldning for at få lavet flere edderkopper. MANGE tak! :o)


Rigtig god lørdag aften og søndag! Her står søndagen på fætter/kusine fest :o)

4 kommentarer:

  1. Ja jeg kender bestemt dét med at lave krea ting i stedet for huslige/praktiske :o)
    Men er det ikke en gave at kunne se bort fra nullermænd (indimellem) og bruge tid på noget sjovt i stedet? :o)
    God søndag og fest

    SvarSlet
  2. Ihh jeg er vild med dit ipad etui/beskytter - det er da bare blevet helt vildt godt! Må da have anskaffet mig en ipad!!! :-)

    Os god lørdag til dig

    SvarSlet
  3. Nogle gange skal man altså også bare have lov at lade nullermænd være nullermænd, de er først farlige når de hopper op og bider dig i nakken;-)

    SvarSlet
  4. Pernille > jo, helt bestemt. Drengene har heller ikke noget imod det og manden er jo ikke hjemme ;o) tak.

    Frk. Munk > tak, ja det må du. Om ikke så længe er det jo også sparsomt med blogtid (når der kommer en lille ny)...

    Linsens > enig! Støvsugeren nåede lige en tur inden drengene skulle puttes, så helt galt går det ikke ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...