torsdag den 13. oktober 2011

Camouflage

...er hvad jeg har haft gang i her til formiddag (har fri i dag).

Da Mads var mindre kørte han nemlig ind i vores køleskabsdør (der var åben) så den røg over i ovnen og lavede en "pæn" bule i døren.

Længe har vi talt om hvad vi skulle gøre ved døren. En ny er jo ikke helt billig, men jeg havde set en ramme man kunne sætte på lågen (der dækkede hele fladen). Den har jeg været lidt lun på, da vi jo så kunne skifte udtryk på køleskabet billigt (ved hjælp af stof, tapet, billeder m.m.). Også den løsning ligger i den dyre ende...mener forhandleren sagde små 2.000 kr.

Derfor er det i første omgang blevet til en noget billigere løsning:



Wallsticker tavle og Design Letters. HUSK dækker bulen (og forbygger flere).

Synes godt det kan gå og funktionen er i top. Det er jo ofte efter et "besøg" i køleskabet, der afslører "mangler". Er spændt på hvad manden siger til løsningen når han kommer hjem...

Ha' en dejlig solskinsdag! ;o)

6 kommentarer:

  1. Det var da en genial løsning du der fik lavet :-)

    Det ser rigtig godt ud ....

    også dejlig solskinsdag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Super god løsning du fandt på der :)

    SvarSlet
  3. Trine > tak, synes også det blev overraskende godt...nu slipper jegi hvert fald for at se på det mærke han fik lavet ;o)

    Line > tak, ja indimellem virker ideerne fra hovedet også i virkeligheden...skønt!

    SvarSlet
  4. Synes faktisk at det er en ret fed løsning. Har selv overvejet hvordan jeg skulle få en tavle indbygget i køkkenet - og køleskabsdøren er da oplagt...
    To fluer med et smæk ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke en smart tavle wallsticker. Hvor har du købt den henne?

    SvarSlet
  6. Sarah > Ja, det var i hvert fald en billig (og praktisk) løsning ;o)

    Umm Safiya > Det er faktisk bare en rest jeg havde fra noget Lidl engang havde på tilbud - hvor meget skal du bruge? Måske jeg har nok tilbage ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...