søndag den 29. januar 2012

Snart 1 års fødselsdag...

Efter første indlæg var der dog et par måneders pause, men så kom jeg heldigvis rigtig i gang ;o).

Et tilbageblik viser at bloggen har virket efter hensigten. Nogle af alle de idéer der normalt bare er blevet ved idéer er ført ud i livet. Dertil er kommet alle de nye idéer, der er kommet til... ;o)

Selvom bloggen (og alle de andre blogge jeg har fået øjnene op for - og elsker at følge) også tager tid, har jeg virkelig nydt det første år. Det giver så meget energi og inspiration - jeg ville ikke være foruden. Jeg bliver glad (og lidt stolt) når jeg ser tilbage, derfor vil jeg dele nogle af billederne fra tidligere indlæg med jer endnu en gang:




Tak fordi I gider at kigge ind forbi, for de gode stunder, de mange idéer og "venskaber" 
- og ikke mindst de mange søde kommentarer ;o) 

Ps. husk min fødselsdags give away - du kan stadig nå det... ;o)

10 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du har været! Tillykke med 1-års dagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ser ud af noget når man kigger tilbage ;o)

      Slet
  2. Mange gange tillykke Pia! Du har godt nok været produktiv.

    En god måde at se tilbage på alle de ting du har nået, de var nok ikke helt blevet husket på samme måde, hvis ikke du havde foreviget dem her :o)
    Jeg glæder mig til at læse de næste mange indlæg også

    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja - blev faktisk selv lidt overrasket da jeg kiggede tilbage. Tror ikke jeg havde fået lavet det samme, hvis ikke jeg havde haft bloggen. Har jo kun lært at sy efter jeg så alle de flotte ting andre lavede herinde ;o)

      Slet
  3. Tillykke med fødselsdagen! Det har da været et meget produktivt første år!
    Det er utroligt hvordan sådan en krea blog kan hjælpe til med at projekterne ser dagens lys, det bruger jeg også meget min blog til;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været et dejligt år - det kreative har fået lov til at komme frem igen - dejligt ;o)

      Slet
  4. Næhhh så har vi fødselsdag på nogenlunde samme tid - jeg havde d. 16.1. Hjertelig tillykke med din :-) - glæder mig til at følge med også fremover. Tak for tilbageblikket og god søndag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt. Jeg har den 31. I lige måde! ;o)

      Slet
  5. Hvor har du bare fået lavet mange fine ting!! Og tillykke med 1-års dagen!
    Knus!

    SvarSlet
  6. Ja, "lidt" er det da blevet til - og så er det faktisk ikke alt - bloggen har virket efter hensigten ;o). Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...