onsdag den 4. januar 2012

Blogtræf - hvem deltager? (sidste tilmeldingsfrist 10.02.2012)

Hvor er det hyggeligt, at åbne endnu en mail med tilmeldig til blogtræffet i Silkeborg :o)





Indtil videre kan vi se frem til at tilbringe sidste søndag i februar med:

Pernille med bloggen skovsbo.blogspot.com
medbringer juice og hjemmelavet krondyr-spegepølser


Helle Jescika med bloggen MitSted-HelleJescika.blogspot.com
medbringer forskelligt frugt

Jonna med bloggen byfonna-byfonna.blogspot.com
medbringer hjemmelavet müsli og græsk yoghurt

Louise med bloggene
medbringer boller

Mette med bloggen bossow.dk
medbringer rugbrød

Josefine med bloggen enelefant.blogspot.com
medbringer hjemmelavet hummus og smør

Merete med bloggen vinther-design.blogspot.com
medbringer juice og skæreost

Rikke der er fælles med Anne om bloggen noerkletoeserne.blogspot.com
medbringer æble/gulerod/rosin muffins


Anne der er fælles med Rikke om bloggen noerkletoeserne.blogspot.com
medbringer pastasalat

Gitte med bloggen mutti-spagutti.blogspot.com/
medbringer smør, syltetøj, pikantost og evt. andet...

Trine med bloggen handmadebylevinsen.blogspot.com
medbringer tærte og hjemmebagte knækbrød

Maja med bloggen gaevsegine.blogspot.com
medbringer tyrkiske kaffebrød

medbringer quinua-salat med citrusfrugter, pinjekerner og krydderurter

Libbie med bloggen binemor.blogspot.com
medbringer ost

Lena med bloggen morstankeblog.blogspot.com
medbringer noget sødt...

Karina med bloggen tungelunden.blogspot.com
medbringer pålæg og evt. kage

 ...ja og så selvfølgelig med søde medarrangør :o)



Pernille med bloggen mormedmegetmere.blogspot.com 


Behøver jeg at skrive at jeg/vi efterhånden glæder os rigtig meget???
Skal du også på deltagerlisten, så klik her og læs mere.

6 kommentarer:

  1. åh hvor ville jeg ønske jeg boede tættere på og ikke havde eksaminer.. :)

    SvarSlet
  2. Hej Pia.

    Jeg har skrevet en mail til dig i søndags og én igår, men har ikke hørt fra dig. Ved ikke om der er noget i vejen med din mail???

    Det er ang blogtræffet, hvor jeg gerne vil deltage. Men kan du ikke maile til mig, så kan jeg se om det er noget med adressen?? Har ikke modtaget noget mail retur.. Mystisk fystisk:-).

    Kh Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. Emma > ja, det er en skam :o(

    Trine > hmmm, det lyder underligt, har prøvet at sende dig en mail, håber det lykkes.

    Frygtede at du havde fortrudt ;o)

    SvarSlet
  4. Kan jeg lave om på det der kommer med? Tænkte at der mangler muffins. Er det ok at jeg bytter til det?

    SvarSlet
  5. Hej Louise.

    Marianne har lige meldt afbud (har bare ikke fået opdateret endnu) og to andre har tilmeldt sig, så boller ville stadig passe rigtig godt, med mindre du helst er fri? ;o)

    SvarSlet
  6. Det er helt fint. Jeg holder fast i bollerne. Glæder mig meget til at møde jer alle og få en hyggelig dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...