fredag den 27. januar 2012

Hvad gør man ikke for en kæreste weekend...


Rigtig god weekend :o)

8 kommentarer:

  1. I kan vel ikke traske rundt derude hele weekenden?, så held og lykke med jeres kæreste weekend. Gad vide om de ikke har en niche til trætte kærester, ligesom der nogle gange er, ved kvindeorienterede udstillinger for mændene.

    Tak for beskedet på mit indlæg. Jeg må indrømme, at jeg virkelig havde set frem til den weekend. Der er mange ting, der er forceret igennem den sidste tid med netop tanken på, at vi snart skulle afsted, så det er ekstra ærgeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er kun et aften arrangement - så resten af weekenden er til fri afbenyttelse. Glæder mig helt vild - kan ikke huske at vi har haft alenetid siden Jacob. Det er altså tiltrængt. Derfor kan jeg godt forstå hvor træt af det hele du var/er. Og øv, at I ikke har muligheden for at forsøge med en tur sydpå igen. De små dræner indimellem lige lidt for meget.
      Håber weekenden bli'r god. Knus.

      Slet
  2. Ha ha - god lir.... ja, der må jeg sige du har strukket dig langt ;-) det kræver sin kvinde og holde det program ud ;-) ej, de har nu god humor nogle gange, men biler... puha ja, det er jo en jungle ... men god fornøjelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, biler siger heller ikke mig det stor - altså bare de kan bruges til at fragte mig fra A til B er jeg tilfreds. Men du har ret, der er god humor, så mon ikke det bliver sjovt nok alligevel ;o)

      Slet
  3. LOL :-D Håber du får en god middag inden! Ellers må det give virkelig gode point i kæreste banken, til en anden gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det satser jeg på - og så må han jo også overleve lidt shopping i Kbh. i samme weekende - noget for noget ;o)

      Slet
  4. :) Nøj! Det ville min mand elske!!!! Selv mig, der ikke har nogen interesse i biler, synes det er et underholdende program. God fornøjelse!

    Kh. Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig - de har humor, så er i sikker på at det bliver en sjov aften alligevel. God weekend. Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...