fredag den 30. september 2011

Weekend....! :o)

Hvor er det bare skønt at starte weekenden med sådan et skønt sommervejr!!!

Manden er sendt afsted mod USA. Smågrinte lidt af mig selv på vej til børnehaven...havde helt en klump i halsen efter at have sagt farvel...drengene derimod var fuldstændig upåvirket, men de forstår jo heller ikke hvad godt to uger betyder endnu... ;o)

Dette skønne stof lå i postkassen, da
jeg kom hjem fra job i dag:




Stof og stil har før forhandlet det. Der fik jeg købt ind til at lave en opslagstavle og nogle småting. Men jeg kunne godt have brugt lidt mere til nogle hylder til en bænk vi har i tankerne til Jacobs værelse. I weekenden var jeg så på jagt efter noget, der kunne gå sammen med - og hvad falder jeg over i en af de stofbutikker jeg tilfældigvis kommer forbi? Det rigtige stof...hvor heldig har man lov til at være? ;o)

Glæder mig til at få tid til at omsætte tanker til handling.

Det skønne vejr og tidligt fri har gjort det muligt endelig at komme i gang med sættekasserne til Mads og Jacob. Vejret sidst gjorde jo, at det kun var gaven jeg fik klaret...men nu er jeg da igang:





Håber lidt at kunne nå at blive helt færdig med Jacobs værelse inden manden kommer hjem, men mon ikke det er urealistisk at tro på at det lykkes?

God (sommer?) weekend!

5 kommentarer:

  1. Puha Pia 14 dage som græsenke :)
    Men tænk så blir´ man helt nyforelsket når man blir´ forenet igen(!)
    Vejret er kanon, jeg venter på at Anna og en veninde kommer hjem fra skole, de skal sove sammen i aften. Jeg har langt om længe fået gjort rent i hytten + lavet/stegt 87 frikadeller. Fedt at putte dem i boksen!!
    Lækkert stof, symaskinen skriger også på at blive brugt og jeg har efterhånden en del projekter klar, så måske på søndag(?)
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, 14 dage...!!! Jacob lagde lige ud med at starte dagen kl. 5 i dag - håber ikke det er standarden for de næste 14 dage...

    Du er da godt nok produktiv. Lækkert med nem aftensmad. Har også et hav at projekter ved symaskinen håber at få lidt tid snart :o)

    Knus Pia

    SvarSlet
  3. Hvor har du købt dette lækre stof? jeg har set det før, men kunne ikke finde ud af hvor det blev forhandlet.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette.

    Det er købt ved www.stofogsy.dk, tror også der er en fysisk butik i Skanderborg (søg på happy road). Modsat det jeg før har købt ved Stof og stil har dette en stofbredde på to meter. Motiverne er på tværs af stoflængden, det vil sige at du på en meter har fire landskaber ovenpå hinanden. Stoffet koster 200 kr. pr. meter (1 x 2 meter).

    Hilsen
    Pia

    SvarSlet
  5. Ok mange tak for hjælpen! Det stof er altså lidt for sejt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...