fredag den 2. september 2011

Sommerhus og flere øreringe...

Fredag er en af min deltidsdage (fri kl. 13). Manden holder mandeaften lørdag (drengene og jeg har lovet ham huset for sig selv). Jeg pakkede bilen i går aftes, så da jeg fik fri hentede jeg drengene og kørte vestpå til mine forældres sommerhus i Hvide Sande. Sikke et skønt vejr til en sommerhustur! Termometeret i bilen stod på 18 grader da 1 1/2 time efter holdte foran huset og solen skinnede :o). Jeg håber det er et tegn på en god weekend.

Begge drengene sov kl. 20. Håber Vesterhavsluften har gjort Jacob dejlig træt, så vi får en af de bedre nætter.

Min mor er til Georg Michael i Herning, men gør os selskab bagefter. Det bliver hyggeligt. Er spændt på Mads' reaktion i morgen tidlig når hun er der, når han vågner. Jeg har med vilje intet fortalt ;o). Vi havde ellers en STOR krise da Mads skulle puttes. Jeg havde glemt en bog vi kunne læse i!!! Men så er det jo godt at favoritbøgerne er læst et utal af gange, så han fik "læst" Peder Pedal og legetøjsbutikken. Tror jeg kunne den ordret...lidt skræmmende! ;o)

Inden sengetid nåede vi at tegne og klippe lidt. Jeg fik lavet et par nye øreringe, to elefanter og to bambier:






Nu vil jeg (7-9-13) nyde stilheden og tage på tur i blogland inden jeg (på opfordring) skal have lavet Jacobs ønskeseddel. Det er nok sidste gang jeg kan få lov til det uden indblanding fra fødselsdagsbarnet...det skal nydes (må man godt det?) ;o)

Rigtig god aften - og weekend!

5 kommentarer:

  1. Åhh det lyder hyggeligt med en sommerhustur :o) Og meget fine øreringe! Rigtig god weekend :o) KH

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså bare super søde de øreringe - elefanterne må være favoritten. Må man spørge hvad de er lavet af?
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Vil tilslutte mig, og sige; sikke nogle skønne øreringe.
    Håber også du får lidt fred; både til søvn, blogland og ønskeliste-skrivning. Ha' en dejlig weekend, og glæder mig til at høre om lidt frisk luft har hjulpet på ørerne.

    SvarSlet
  4. Jeg misunder dig også en tur i sommerhus og weekendens vejr skulle blive fantastisk(!) Så husk at nyd det.
    Vi har været nede i byen til by-night. Skidt hyggeligt. Mange mennesker i gaderne og ungerne styrter rundt og spiser popcorn og drikker slush-ice :)
    Så weekenden er skudt i gang her :)
    kh

    SvarSlet
  5. Lisbeth > ja, perfekt timing, at være husvild når vejret ha været som i dag ;o)

    Tina > tak, det er bare krympeplast. Faldt over noge rester fra sidste jul, da Mads producerede nøgleringe til hele familien... Selve øreringene er lånt fra mine Mette Schering øreringe (det var lige dem, jeg havde med i sommerhus), men du kan købe nogle billige øreringe i Tiger.

    Rebekka > tak. Frisk luft var desværre ikke lig med uafbrudt nattesøvn, men jeg er optimist og håber det hjælper i dag ;o)

    Libbie > lyder som en dejlig start på weekenden - håber også resten af den bliver god ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...