søndag den 18. september 2011

Sikke en weekend!

...den blev overhovedet ikke som planlagt!

Fredag blev jeg ringet op af lægen - den pencillin drengene have fået som øredråber var ikke nok. Der var kommet svar fra prøverne og der er tale om en meget aggressiv bakterie, så jeg måtte på apoteket endnu engang :o(. Fredag eftermiddag måtte jeg selv overgive mig til sengen med ondt i halsen og hovedpine...der lå jeg så indtil i går aftes. I dag skulle vi ha' holdt fødselsdag for Jacob, men det er flyttet til næste søndag...drengene skulle jo helst ikke smitte hele familien. Heldigvis kan de ting, der var lavet klar, holde sig til næste søndag:
Jacob blev ikke helt snydt for fødselsdag i torsdags selvom han var syg. Vi startede morgenen med morgenmad inden far tog på arbejde og der blev tid til at pakke gaver op. Troede at han havde fanget idéen med fødselsdagsgaver, da det lykkes ham at få noget af papiret af selv...men ikke helt, han gik i stå bagefter og var helt betaget af det stykke papir han havde fået af ;o)
...så var det jo godt at ha' en storebror der bagefter kan hjælpe én helt ind til selve gaven! :o)

Jacob har ellers fået et nyt favorit"legetøj" - den støvsuger hans far fik i fødselsdagsgave. Han støvsuger MEGET gerne selv med den...er det børnearbejde??? Så snart jeg vender ryggen til ham er han også i gang med køkkenskabe og -skuffer. Favoritten pt. er de usaltede pistacienødder, der så fint kan stables. Hver gang han sætter en af bøtterne oven på en anden kommer han med det kæreste "Aie!" og smil helt op til begge øre...så er det lidt svært at skælde ud...! ;o)
...og ja, så kom den sidste pakke også retur i torsdags - tak Tamra


God søndag - her står den på afslapning, oprydning, tøjvask og måske et smut på biblioteket...

4 kommentarer:

  1. Heller ikke din??. - også med alle jeres fødselsdagsplaner. Hvor ærgeligt.

    Jeg har også huset fuldt af syge unger - alle tre har skiftevis feber, løbe næser og er alle meget pirrelige. Det er balancegang på et knivsæg. Jeg glæder mig forsat til at have den første normale arbejdsweekend.

    God bedring til jer.

    SvarSlet
  2. Øv med al den sygdom. Tror snart hele DK ligger i sengen, synes der er sygdom overalt..?Herhjemme er vi også allesammen ramt af forkølelse og det der er værre, så jeg føler med Jer. Håber snart I er ovenpå igen og at penicillinen snart virker som den skal..

    SvarSlet
  3. I da godt nok hårdt ramte.. Øv altså..
    Bestemt ikke børnearbejde at lade dem lave lidt huslig.. nyd det så længe de nu gider ;)

    God bedring!

    SvarSlet
  4. Rie > Årh, der lyder ikke godt :o(. Det kan være at det ender med at vi må gå ledige sammen, med alle de sygedag og de nedskæringer i bankerne der kommer med den nye regering står vi vel først for ;o). Lad os håbe vores del af sygdom er ovre for i år - krydser fingre!!! Ja, det er lidt surt at fødselsdagsplanerne ryger i vasken i denne weekend. Heldigvis virker det til at Jacobs øre ikke væsker mere og begge drengene er friske til at komme afsted i morgen - det håber jeg også at I bliver. God bedring. Kh. Pia

    Pernille > Tak - god bedring til jer også ;o)

    Tanja > Ja, det synes jeg også - gider heller ikke mere nu. Ja, tror også det er en kort frist...ham på fire har mistet interessen :o(. Tak.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...