tirsdag den 27. september 2011

Jeg går ikke sulten i seng...

i disse dage er jeg nemlig på kursus her:


Ikke nok med at omgivelserne er fantastiske, der mangler absolut ikke noget mht. forplejning... Her er det faktisk kunsten at begrænse sig! ;o)

Mit første kursus på Gl. Skovridergaard ligger 10 år tilbage (da jeg startede som elev), siden da har der altid været én fast ting på programmet, når jeg vender tilbage: stedets ostelagkage. Den er noget helt særligt, selvom den ikke syner af det:

Men at kagen har sin egen facebook-fanside siger vel noget? :o)

Udover de mange minder fra min elevtid, vækker stedet også andre minder. Det var nemlig her vi holdte vores bryllupsfest for lidt over fire år siden.

Det er ingen sag at være på kursus og samtidig føle sig lidt hjemme. Derudover er afstanden noget af det bedste - der findes nemlig ikke noget bedre end at have muligheden for lige at nå hjem og kysse drengene go' nat inden de går til ro :o).

Nu vil jeg fordøje dagens indtryk og lade op til sidste kursusdag i denne omgang.

Go' aften!

Billederne har jeg tilladt mig at låne her, du kan se levende billeder her...

2 kommentarer:

  1. Åh jeg har stadig til gode at prøve at lave min egen cheese-cake :)
    Savler ved synet af den på billedet og mindes med glæde den min mor ofte lavede.....(hallo hvorfor gør hun aldrig det mere?)

    Søde Pia jeg er så spændt på at høre hvad du har gjort af DK-kortet :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Libbie > den er dejlig nem og smager slet ikke af ost. Der ska' ikke en gang bruges ovn!

    Eri gang med Jacobs værdets ( men tempoet er ikke i top ) og der er det tiltænkt indtil vi har bestemt os mht. opbygning/tilbygning eller ej. Gider nemlig ikke gøre noget ved stuen inden jeg ved hvad det ender med. Der skal selvfølgelig nok komme billede på bloggen når jeg engang bliver færdig ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...