torsdag den 8. september 2011

Vinderen...

er nu trukket...

Tak for den store interesse for min første Give Away! :o)

Der var hele 242 lodder i puljen, så random.org fik lov at gøre arbejdet for mig:

Bag nummer 145 gemmer sig Louise. Louise er den helt rigtige vinder på denne regnvejrsdag, for så skønt et hjem (og blog!) hun har, kan man da kun komme i godt humør af... ;o)

Louise, hvis du sender mig din adresse til pia_skytte(a)hotmail.com er Give Away'en din.

Tak til alle deltagere, jeg glæder mig til at få besøgt jeres blogge i nærmeste fremtid!

Nu vil jeg nyde buketten fra min mand (vi har 4 års bryllupsdag i dag), inden vi skal ind til ørelægen med Jacob og få lagt dræn...ja, vi forstår at skabe romantik herhjemme :o(


Go' torsdag!

5 kommentarer:

  1. Ejjj Gud hvor fantastisk... Så blev den her dag da lige endnu mere fantastisk.

    Tusind tak, jeg sender dig fluks en mail:-)

    SvarSlet
  2. Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! So lovely candy! And I wish you a so Happy Wedding Birthday and that Kind God may cure and bless your Jacob! Have a wonderful time! :D

    SvarSlet
  3. Tillykke til Louise!
    STORT tillykke til jer, med jeres 4års bryllupsdag! :)
    Og held og lykke med lille Jacob!!

    SvarSlet
  4. Tillykke til Louise! Og stort tillykke til jer med bryllupsdagen, sikken skøn buket :-) Håber det er gået godt med Jacob i dag, har sendt jer mange varme tanker....
    PS. Skønt at du vil lege med i pakkelegen :-)

    SvarSlet
  5. Heldige Louise :o) Og tillykke til jer, håber i kan fejre på et andet tidspunkt. Og håber det er gået godt med ham!! Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...