mandag den 5. september 2011

Blogland: berigende og dyrt bekendtskab...

I dag rundede jeg 100 læsere (tak), hvor har jeg været glad for min tid i Blogland! Min blog kom først rigtig i gang i maj måned og siden er jeg vist blevet blogaholic...det må siges at være en alvorlig "tilstand", når man samtidig er shopaholic. De to har det nemlig med at sørge for at holde hinanden ved lige! Alle de kreative blogger får mig til at mangle ting, jeg slet ikke vidste jeg havde brug for. her et lille udsnit at de ting jeg ikke har kunnet leve uden:

(skøn hæklet vimpel, købt af Mette/Kirkesjov - det fine uglebillede fik jeg i pakkeleg af hende her















(suttekæderne er også fra Mette/Kirkesjov, og bliver brugt næsten dagligt)
















(øreringene er fra Ditte/Birdie and I)














Et par grafiske billeder er købt af Mette/Fruea, det næsten færdige resultat kan du se på hendes blog her.

Derudover har jeg købt Rasmus Klump sengetøj af Ugleunger. Et skønt skole Danmarkskort af Libbie/Binemor, det er dog endnu ikke hentet, men det bliver det på lørdag, hvor jeg skal til mit første blogtræf i Kolding! Det glæder jeg mig meget til, selvom det også er med sommerfugle i maven jeg vil møde op, jeg kender jo kun de andre her i Blogland ;o).

Og, ja et Cupcake kursus ved Julia/Cupcakefabrikken er det da også blevet til...

Det er så kun de direkte køb (og har sikkert glemt nogle), dertil kommer alle de ting jeg er blevet fristet til at købe...uha...dem tør jeg slet ikke nævne her, af frygt for at manden skulle bevæge sig "herind"!!! ;o)

Er det kun mig, der ofte bliver fristet i Blogland? Uanset hvad er jeg glad for at ha' "opdaget" alle de skønne mennesker her findes...tak!




14 kommentarer:

  1. Hej Pia!

    Tillykke med dine 100 læsere!! (Med din skønne blog kommer der vist mange flere til!!)

    Kender udemærket din shopping-"problem!"
    Jeg forsøgte mig med at indføre et "indkøbs-stop" i august-måned! Lad os bare sige at det ikke gik så godt!!!
    Men det er nu det hele værd!
    Som dig - er jeg også VILD med blogland! En skøn oase at tilbringe tiden i!

    Mange Hilsner Maj
    PS: Er glad for ugle-billedet bringer glæde;)

    SvarSlet
  2. Nej, det er overhovedet ikke kun dig!
    Jeg har dog ikke hverken vundet eller købt direkte her i Bloglandet, men i den frygtelige verden -der udenfor :/
    Dén er slem, efter jeg er blvet fast og totalt afhængig Bloglandsbeboer >:((
    Mage til mystifystiske ting jeg pludselig får hjembragt fra div genbrugser/ loppemarkeder, for ikke at tale om at jeg samler op på vejen, beder naboen om mælkekartoner, caféen om kaffeposer og samtlige (FB)venner er blevet bedt om at sende div poser, kapsler og dåsedimser...
    Jeg har pt 100+ ruller papir stående, købt en blomstervæv, og er begyndt at tænke på hvilken slags farver og mønstre det stof skal være, som mit sofabord skal decouperes med...
    Har også købt og samlet over 150 kort til at f.eks hækle en kant rundt om, som jeg så skal bruge til....øøøhh.... whatever! :D)))
    Elsker blogland??
    Det tror jeg da nok lige vi gør! Man bliver bare så frygtelig fattig af at bo her!

    SvarSlet
  3. ... NB - jeg fatter dog stadig ikke Ugler og de der flagvimpler!?

    SvarSlet
  4. Maj > tak, hvor er du sød ;o). Ja, fulgte godt din August-stop...rart at vide at jeg ikke er alene ;o). Jeg er RIGTIG glad for dem begge!

    Zgrubler > ja, at få samlet "forråd" er intet problem...det at få ideerne ført ud i livet derimod... ;o)

    SvarSlet
  5. Siden jeg oprettede min blog er ideerne bare væltet ind i hovedet. Så mange ideer at der bare ikke er plads til alle. Tror også det er skyld i at jeg har så svært ved at få lavet tingene færdig, f.eks. at hæfte ender, for jeg er jo længe igang med fem andre ting.
    Du er ikke den enste med sommerfugle i maven lørdag. Men hvis vi nu kan finde hinanden, så er ingen af os helt alene:-)

    Mvh Tina

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 101 læsere og ohhhh ja jeg er også blevet blogaholic, men har dog endnu ikke købt via Blogland, men været med i bytte-gavelege (iøvrig forstår jeg mig heller ikke lige på de vimpler), men kan dog godt se de er populære og festlige, de passer bare ikke hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  7. Kan se, at jeg ikke er alene; men er det ikke skønt med alle de ideer, der bliver delt? Mit krea-lager er også vokset støt i takt med, at jeg er kommet længere og længere ind i blogland (p.t. har jeg et andet vindue åbent, hvor jeg skal til at købe noget frotte, som skal bruges til... måske en morgenkåbe, eller?). Men ja, ideerne er mange, tiden er ikke helt så lang, så ufærdige projekter hober sig op - i sær de projekter, der kun er købt materialer ind til, og som endnu ikke er påbegyndte.

    Jeg har lavet en mission om, at jeg her i september, skal have afsluttet alle halv-færdige krea-projekter; nu bliver det bare spændende, om jeg får afsluttet flere end jeg får påbegyndt...

    SvarSlet
  8. Tina > lyder meget bekendt. Den er jeg med på! ;o)

    Bettina > sig mig, skulle du ikke male? ;o). Jeg har også først lige set lyset hvad angår vimpler. De passer til Jacobs værelse og om sommeren på terassen. Synes også de er festlige til fødselsdage...bare vendt, de kommer snigende gør de ;o)

    SvarSlet
  9. Rebekka > bruger desværre også din ide med kassen lidt for ofte... Det børneværelse du har gang i glæder jeg mig også rigtig meget til at se ;o). Har faktisk slet ikke tid til at arbejde, hvis alle ideerne skal blive til virkelighed ;o)

    SvarSlet
  10. Tillykke med læserne, og jeg kender udemærket godt fristelsen om alle de lækre ting man ser herinde rundt omkring og absolut ikke kan forstå man har kunnet leve uden før, så blogland er også et dejligt men potentielt dyrt sted at færdes for mig ;-)

    SvarSlet
  11. Hej Pia

    Hvor dejligt at se tingene in action :-) Super fint! Jeg køber mig også fattig til tider, men på en eller anden måde er det bare blevet så meget federe at finde hjemmegjorte gaver af den fine slags efter at man er blevet beboer i Blogland. Og jo - jeg elsker det også!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  12. Tillykke med det runde tal - hvor er det flot! Og som alle andre skriver - du er ikke alene. Jeg har bl.a. investeret i et par prints fra Going Danish efter et indlæg hos Onkel Anne, som jeg nok ikke havde fundet, hvis det ikke var for blogland... Og så en hel del ruller maskingtape, en masse kreamaterialer, garn, stof og jeg skal komme efter dig :-) Til gengæld får jeg også lavet mange flere kreative ting og det er jo skønt!
    Og øv... skal desværre ikke med på lørdag - er i Kolding disse dage for at undervise på designskolen, så den står ikke lige på en tur hertil igen i weekenden. Ville ellers gerne møde jer in person. Men det må blive en anden gang :-)

    SvarSlet
  13. Fru bach > lige præcis ;o)

    Mette > du har ret :o). Ja, det hjælper på det, selvom der er laaaang vej endnu inden Jacobs værelse er færdigt. Lidt for hvidt endnu...men tiden ;o)

    Bebe > Ja, det er dyrt, men du har, ret det giver også flere kreative projekter, det er skønt. Den bedste måde at stresse af på. Ærgerligt, kunne ellers ha' været hyggeligt, men kan godt forstå at du må hjem til de små og manden. Vi må tage revanche en anden gang ;o)

    SvarSlet
  14. Åh, Blogland er herligt. Et kæmpe tidsfordriv, en svær balance for kreditten og alligevel vil man ikke undvære det for alt i verden.

    Tillykke med de 100 læsere. Det er godt gået.

    Jeg tror ærligt talt, at det er sundt for mig at komme på arbejde igen. Så er der da 6 timer om dagen, hvor jeg ikke er i blogland.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...