onsdag den 21. september 2011

...er det allerede jul???

Synes godt nok lige pludselig der er kommet meget "jul"!!!

I dag fik jeg en mail på arbejde vedr. indsamling til noget julelotteri og efter arbejde var jeg ovre i hallen med Mads iført nissehue og træningstøj (alle børnene skulle fotograferes til gymnastikforeningens julekalender)...og her gik jeg og troede der var lææææænge til jul!!! Da manden kom hjem fortalte han så, at han skulle have valge julegave fra jobbet senest fredag. Vi (hmmm...måske nærmere jeg?) har valgt denne:


Tænker den store vi har, godt kunne bruge selskab.

Det er nu skønt med julegaver, det er der ikke tradtion for på mit job, så jeg nyder at få lov at kigge mulighederne på mandens job igennem ;o)

I får også lige sidste års julekortbillede (og forberedelserne dertil) der er sket lidt siden da - mon huen passer Jacob bedre i år og vi kan fange et smil hos begge drengene? ;o)








6 kommentarer:

  1. Ja julen kommer tidligere og tidligere.. Jeg kan stadig ikke vænne mig til, at julen starter så tidligt her i Danmark. (i Grønland startede ræset altid først, første søndag i advent.. da jeg var barn i hvert fald).

    Men jo. Jeg er også begyndt at tænke jul. Jeg er begyndt på de hjemmelavede julegaver - og jeg stresser allerede over om jeg overhovedet når det.
    Heldigvis har jeg jo fået en symaskine i bryllupsgave af min mand, så der kan forhåbentlig blive lavet nogle hurtige gaver der.

    Og mht Jonathan, så er mit stor spørgsmål, er han for lille til en lille gavekalender? Det kan du måske svare på? Han kommer jo til at være 10 måneder gammel på det tidspunkt hvor December starter..

    mvh Ivalu

    SvarSlet
  2. Ha Ha... sikke et sjovt indlæg.... Der er da i den grad kommet jul i dit liv igår.... Jeg synes også man allerede blir mindet lidt om det her og der.

    Den næste udgave af boligliv reklamerer også med masser af jul... Hmmmm...

    Nå, men sikke en FED julegave din mand får, det må jeg sige da:-)

    SvarSlet
  3. Jul!!!! Det er godt nok for tideligt efter min smag, men lækker julegave at få fra arbejde.

    Jeg har godt nok tænkt på dig i dag, og håbet, at du ikke sidder i Jyske Bank.

    - Og tak for din søde kommentar forleden. Jeg tror faktisk at vi er meget ens - både hvad der angår karriere og familieliv.
    Jeg ville elske lige at komme forbi til en kop kaffe og lidt tilladt brok.

    SvarSlet
  4. Lækker abe I der har valgt!
    Hvad mon I ellers kunne vælge(?)

    Jeg har slet ikke lyst til at tænke på jul fordi det er = at jeg atter skal på arbejde, gulp, det bliver hårdt!

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige juledrenge - og lækker gave også, dejligt med en arbejdsplads der tilbyder ordentlige julegaver :o) Og er det gentlig ikke midt i oktober, at det for alvor går løs på julefronten, der er virkelig ikke længe til :o) Men jeg glæder mig nu, det er så hyggeligt :o)

    SvarSlet
  6. Ivalu > ja, det kommer altid lidt bag på mig når det første "jul" dukker op ;o). Tror han er lige lille nok i år. Til gengæld har lige alderen til at kunne nyde julelys på træerne - og nisselandskab og juledekorationer (han ikke kan nå) ;o). Glæder mig til at se hvad du får lavet...

    Louise > ja, så godt Boligliv. Er lidt spændt på om det bliver en abe jeg gentagende gange kommer til at finde inde ved Mads. Han har været meget betaget af den store Peter Pedal (herhjemme Peter Dahl) vi har ;o)

    Rie > tak for tankerne, jeg har skrevet en kommentar på din blog ;o)

    Libbie > årh nej, den måned kan man da ikke byde sig selv at starte op i! Det er jo hyggemåneden ;o). Lad os blive enige om at der er meget laaaaaang tid til jul! :o) der var lidt stelton og Georg Jensen også, primært køkkenting...

    Lisbeth > elsker også jul (tæller faktisk ned nederst på min blog...lidt barn er man vel endnu), det kom bare bag på mig at det allerede var nu. Men jo du har ret, det plejer at være efter efterårsferien og Kvickly og Føtex plejer at starte ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...