mandag den 19. september 2011

Nyhedsbreve, håndværkere og to Blog Awards

Det der med at få tilmeldt sig nyhedsbreve er altså lidt for farligt... Endnu engang er jeg blevet fristet af Liandlo's skønne prints og farver, specielt disse kunne jeg sagtens se Jacob i:





(billederne er lånt på Liandlo's hjemmeside: http://www.liandlo.com/)

Tror det ender med at Jacob må ha' nogle t-shirts derfra. Når man er 1 år er heldragter nok primært natdragter. Kan mærke, at jeg er meget mere til heldragter denne gang end med Mads. Måske fordi faderen mener, at Jacob ikke skal være storebror...så må han altså godt være baby lidt endnu ;o).
Altså en baby fuld af energi. Jacob skal altid være hvor det ser, som fx i weekenden hvor Mads' nye tallerkenrække skulle samles: (den anden gik i stykker pga. overbelastning...mon ikke det er et hint om at få solgt ud af børnebøgerne ;o)...det tror jeg!)






Men skønne er mine to håndværkere nu (beklager den dårlige billedkvalitet, men havde kun iPad'en ved hånden).




Og ja, så har jeg også fået en Blog Award, eller faktisk har jeg fået den to gange, først af Bettina (smut forbi og se hendes skønne og ærlige blog - hun de fineste malerier, jeg håber en dag at blive ejer af et af dem) og derefter af Kgaardsted (også et besøg værd). Mange tak!

Det må nu blive en anden gang jeg modtager den korrekt, for nu er jeg træt! ;o) (selvom Jacob sørme sov igennem uden afbrydelser i nat, fra ca. 20 til 5.45...skønt!!!!)

2 kommentarer:

  1. De er SUPER fine de prints som Liandlo laver, så forstår godt at du også falder for dem :)

    Hele 2 awards, hvor er det flot Pia, du fortjener dem!
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså sød Libbie...tak ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...