fredag den 23. september 2011

Pakkeleg - vil du lege med???

Ovenpå en af de rigtig dårlige uger (mere herom senere) var det dejligt at komme hjem til en pakke fra kvinden bag denne skønne blog, som i øvrigt var en af de første jeg begyndte af følge! (200procent)



En rigtig lækker pakke med skøn chokolade, selvforkælelse, legetøj til drengene og kreative materialer til tid i køkkenet, ved skrivebordet og symaskinen...hvad mere kan man ønske sig?



Tusind tak!!!



Nu er det så min tur til at sende legen videre rundt i Blogland.

Vil du lege med?

De første to, der kommentere dette indlæg vil modtage en pakke fra mig. De skal så hver sende en retur til mig og søge to nye deltagere.. Altså kort sagt modtag tre pakker - send tre pakker. (spørg endelig, hvis du er i tvivl)?

Rigtig go' weekend!

8 kommentarer:

  1. Det lyder da som en rigtig god ide, det vil jeg da gerne være med til

    SvarSlet
  2. Dejligt ;o). I må gerne sende jeres adresser til pia_skytte(a)hotmail.com, så vi jeg gå igang med jeres pakker :o)

    SvarSlet
  3. Der er vel også en lille trøstepræmie til kommentar nummer 3 ikk' ;-) Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at pakken kunne bruges :-) Det var en fornøjelse at sammensætte den til dig! Lyder træls med en dårlig uge, håber weekenden må blive tilsvarende god, så der kommer lidt balance i tingene ;-)) Opmuntringskram herfra

    SvarSlet
  5. Lilla verden > jo, det burde det da næsten ;o) - tak, også god weekend til dig.

    Bebe > tak, det håber jeg også. Pakken var tilgengæld hel perfekt, er næsten færdig med at pakke din. Håber at få den afsendt i denne uge ;o)

    SvarSlet
  6. har modtaget de fine øreringe (der kommer en post på min blog) nu vil jeg finde nogle fine til ting jeg kan sende til dig.

    SvarSlet
  7. Hej, øreringene er ikke fra mig, din pakke fra mig er først lige afleveret på posthuset i dag..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...