tirsdag den 17. maj 2011

Min kære morfar...

...er noget af en samler. Faktisk har han sit helt eget skattekammer (en kælder fyldt med fund).
Han er indimellem god til at finde og ikke mindst gemme nogle gode ting. I vores familie må vi ikke smide noget ud før det har været forbi ham. Ofte ryster vi lidt på hovedet af ham - men hel dum er han nu ikke - se bare her, hvad jeg har fået lov til at hente i skattekammeret da vi flyttede i hus:



Efter jeg selv har fået børn har jeg også værdsat at han har gemt meget af mit legetøj, blev rigtig glad da jeg fandt mit magnetsæt - det er også populært ved Mads:


Beklager kvaliteten endnu engang - også et billede fra mobiltelefonen
(måske jeg snart skulle ønske mig en ny?)


...for slet ikke at nævne de to store kasser med briotog han nu har på sit værelse - vi kan fylde hele stuen!!! DET er sjovt - også for moderen :O) - når det lykkes at bruge alle delen på en gang... Må huske at forevige det engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...