fredag den 1. juli 2011

Søde strikkede flagranker...

Jeg har desværre opgivet at lære at hækle i denne omgang...øv, det er min tålmodighed altså bare ikke til pt.
Ved ikke om det skyndes, at det er min mor der skal lære mig det (kan mærke at jeg bliver lidt barlig sur når det ikke bli'r som jeg vil - øv).
En skam havde ellers regnet med at skulle i gang med at hækle flagranker som alle andre i blogland...men nej ikke denne gang :o(
Heldigvis findes der da også fine ting for os, der "bare" kan strikke (som Hanne i "Højt fra træets grønne top"). Hendes Verden har en rigtig fin opskrift på nogle søde flagranker, her er min udgave:



Ved da i øvrigt ikke helt, hvad det er, der sker for mig i øjeblikket - nu har jeg nævnt julen i mine to sidste indlæg og vi har lige vendt kalenderen til JULI!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...