torsdag den 21. juli 2011

Hvad sker der med mit Boligliv igen?

Jeg er fast læser af Boligliv...men efterhånden tror jeg, at jeg bliver forhenværende abonnent. De sidste to gange har jeg følt mig snydt! Forrige nummer var der en DIY om at lave egne billeder, egentlig ok, men absolut ikke ok at DIY'en tidligere er bragt i Hendes Verden med samme billeder...samme billeder...det er ikke i orden!

Denne gang havde de så artiklen "store bagedag" med beskrivelse at forskellige produkter du kan finde på nettet. Lækre billeder og jeg bliver bl.a. lidt små forelsket i cupcake udsmykningen nedenfor:


...jeg overbeviser mig om, at trods den lidt høje pris, har drengene fortjent (eller er det deres mor, der vil imponere gæsterne *host, host*?) sådan et sæt til deres næste fødselsdag (til den tid har jeg jo også været til workshop her). Men det er altså en ommer når butikken, der henvises til ikke sender det produkt der vises til Danmark. Allerede når det er lagt i indkøbsvognen kan det ses...det er da sjusket research...eller er det bare mig?

Jeg tror, jeg vil opsige mit abonnement og i stedet lade mig mætte af de underskønne blogs her i Blogland...

7 kommentarer:

  1. Vil trøste din med at de lækre kage ting godt kan fås.
    Skriv til sælgeren derinde om de vil være rare at sende til DK :)
    De sendte det hvertfald til mig.

    SvarSlet
  2. Jeg har det på samme måde, når de tre boligmagasiner (BoligLiv, Boligmagasinet og BoBedre) køber boligartikler hos samme freelancer. Det er sgu ikke OK, når man giver så meget for et blad.

    Og faktisk var der denne gang en boligrepotage i Boligmagasinet fra en blogger, der havde været i BoligLiv måneden i forvejen.

    SvarSlet
  3. Tina > tak for Info, måske jeg skal gøre dig kunsten efter. Har du fået det eller først lige bestilt? Glæder mig i øvrigt til at se din Give Away, det lyder spændende ;o)

    Fr. Høll > nej, det abonnement ryger i morgen! Ja, det er også ofte de samme boliger de besøger i ind og udland. Det kan ikke passe, at det er nødvendigt... :o(

    SvarSlet
  4. Kender godt det der med at ville imponere på gæsterne med de søde sager :-) Håber du får fat i den fine pynt. Og du har helt ret - blogland er en fantastisk kilde til inspiration! God snart weekend!

    SvarSlet
  5. Det var jeg også blevet træt af! Jeg køber kun de blade sådan hvis de inspirerer mig, men ofte har de tendens til at skrive om det samme igen og igen føler jeg.
    Jeg abb på MAD! og syns det er et super lækkert blad. Jeg bruger ihvertfald deres opskrifter flittigt og det er ikke sådan vildt avanceret mad de laver. Lige til mig :)

    SvarSlet
  6. Jeg har så mange gange tænkt det samme og været super skuffet når de bringer det samme igen og igen, men har altså endnu ikke taget skridtet og opsagt abonnementerne! Jeg bliver bare altid så glad og forventningsfuld når det ligger i postkassen, så de må løbe lidt endnu :o) Og det er da en fejl at jeg ikke har fået meldt mig som læser herinde, det er der rettet op på nu :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  7. Bebe > tak, også god weekend til dig ;o)

    Libbie > jeg fik Hendes Verden abonnement i fødselsdagsgave, det er ok både mht. opskrifter, ideer, shopping og kreative indslag :o)

    Leizy > velkommen. Er også glad og forventningsfuld, når bladet hentes i postkassen...derfor også endnu mere skuffet. Velkommen til ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...