lørdag den 16. juli 2011

Kanon koncert...og en Award ;o)

Tilbage på hotellet efter et brag af en koncert...hvis ikke det var fordi vi næsten druknede i regnen på vej hjem til hotellet var jeg stadig hel høj!

Meeeen det er nu Robbie, der kan...Parken lettede da han gik på med "Let me entertain you!". Han var virkelig "på". Super koncert og fantastisk sceneshow...ja selv manden var tilfreds!


Og så har jeg fået en Award...det varmer som relativ ny i blogland, tak Louise ;o). Jeg vil dog vente med at modtage den sådan rigtig til i morgen...for nu vil jeg finde dynen :o)


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jernbanegade,København,Danmark

2 kommentarer:

  1. STORT tillykke med din award!
    Det er super flot :)

    Og har også kun hørt rosende ord om koncerten, har dog nogle temmelig skuffede kusiner i staden som må indse at "deres" koncert er aflyst!

    SvarSlet
  2. Tak - og i lige måde :o)

    Den var også fantastisk!!! Ja, der er mange skuffede fans! Havde et koncertklip, jeg ville have delt på facebook....meeeen det er vist ikke lige tidspunktet nu kan jeg fornemme ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...