mandag den 18. juli 2011

På jagt efter en afløser...

Vores Stumtjener har givet op:


Har været rigtig glad for den, så mente at vi skulle købe en ny magen til og så bare sørge for, ikke at lade alt for mange af gæsternes tunge vinterjakker hænge på samme tid...men det mener manden absolut ikke er en mulighed, så nu er jeg gået på jagt efter en afløser...har du nogle ideer?

Allerhelst ville jeg have denne:


(billede lånt hos casanovafurniture)

...men så synes jeg alligevel, jeg får mere ud af at smide 800 kr. ekstra og så købe en anden designdrøm:


...eller "lidt" mere endnu, denne:



Så den fine Eames knagerække bliver det nok alligevel ikke. Så jeg er stadig på jagt. Har fundet nogle fine kandidater på nettet (ved www.dubuy.dk, hvor også billederne er lånt):










Eller denne fra DesignMe, hvor billedet også er lånt:


Har du andre forslag?

Status Skoldkopper.:

- Jacob: om muligt endnu flere...og meget utilfreds (nu sovende i barnevognen uden for).

- Mads: nu nogle med "huller", men ved godt mod: "moar, de forsvinder snart tror jeg"...så vi håber han har ret ;o)



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Jeg er også mega fan af Eames stolene, men uha de er kostbare, eller dvs at det jo i bund og grund er et spørgsmål om prioritering og ja se prioriterer vi at købe andre ting :)

    Vi fik ny knagerække til bryllup og havde ønsket os denne: http://www.triptrap.dk/Default.aspx?ID=70&ProductID=PROD7085&GroupID=GROUP26
    Jeg synes den er flot, meget klassisk og tidløs :)

    SvarSlet
  2. Sikke en feriestart med skoldkopper. kan man få Fenistil dråber i Danmark. Normalt tager man dem mod kløe efter insketstik men de skulle virke godt ved kløe når der er skoldkopper- Så kan det være de ikke kradser så meget i sårene. Knus

    SvarSlet
  3. Libbie > den er også fin og ser ud til at kunne holde til lidt af hvert, den må med i overvejelserne ;o). Tror det ender med en stol også i sidste ende, vi købte nye spisebordsstole sidste år (Nanna Ditzels Trinidad) og da to af stolene i det daglige er erstattet af Tripp Trapp stol, kan manden ikke se nødvendigheden i endnu flere stole...men jeg drømmer nu stadig om en på Jacobs værelse eller ved "mit" hjørne på kontoret.

    Tins > det må jeg ha' undersøgt! For nej, ikke lige den feriestart, der var planlægt :o(. Som du kan se nyder jeg at bruge de IPhone aps du anbefalede på din blog...og headeren lykkes...tak for hjælpen ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...