fredag den 11. november 2011

Ser jeg et mønster...?

Mine sidste julekøb/-kreationer har alle været med juletræer???


Lysspil fra Coop, akryltræ fra Rema1000, hama-træer, broderet mellemlægningsserviet og julestof

Bliver du indimellem overrasket over eller ser et mønster i dine indkøb?

I morgen får vi gæster. Min bror og hans kæreste kommer med rundstykker. Bagefter skal drengene (store som små) underholde hinanden. Imens går hans kæreste og jeg i "krig" med med juledekotrationer vi for weekender siden hentede materialer til. Når vi er færdige har vi aftalt at afslutte dagen med æbleskiver - mere "jul" bliver det vel ikke? - jeg glæder mig ;o).

Overvejer lidt at lave en DIY på juledekorationer, så måske dukker der sådan en op på bloggen senere...

God weekend! :o)

5 kommentarer:

  1. Det er så sjovt, det der med, at det engang imellem er de samme ting, der dukker på hele tiden - for et stykke tid siden kom jeg hjem med 5 nye stykker tøj; alle med prikker og alle i blå/marine...

    Jeg er en dør til at lave juledekorationer, så jeg ville syntes det er FEDT med en DIY. Der er så meget stedse grønt her på vores grund, og mon ikke der er mindst tusind ting i gemmerne, der ville gøre sig sammen med et stearinlys og julestemning? Skal bare lige have lidt hjælp til at få det til at harmonere - det jeg har præsteret de seneste år, lignede noget, jeg ligeså god havde kunne lave tilbage i børnehaven :D

    En skøn weekend til dig/jer - og så er jeg kun en lille bitte smule misundelig på, at i skal have æbleskiver, mums!

    SvarSlet
  2. Også rigtig go´ weekend til dig søde Pia :)

    Nu er klokken 21.19 og jeg tror der er ro i alle 3 værelser + at manden snorker på sofaen(!) Dog ok eftersom han har været syg i dag, men stadig har været en hjælp med børnene som elsker fredagens hygge.

    Mit hjerte smeltede da Victor og mig sad selv på gulvet og spillede Uno. "Altså mor" sagde Victor "Det er bare så hyggeligt at sidde her og have sin mor for sig selv...." Suk ja det er sgu ikke tit det sker....
    kh

    SvarSlet
  3. Jeg er simpelthen så imponereret over dit juleengagement :-) Så fine juletræer - og hvor lyder det bare hyggeligt med juledekorationer og æbleskiver! Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  4. det lyder godt npk hyggeligt... dejligt når julen starter tidligt :O)

    SvarSlet
  5. Rebekka > Kender det alt for godt det med tøjkøbene - det er sjovt som ting kommer i bølger ;o) DIY'en er kommet til dig nu (inkl. et billede at de skønneste æbleskiver - de første man får er nu de bedste).

    Libbie > Tak - håber også at I får det og at manden er ved at være rask igen. Sådan en kærlighedserklæring kan da få enhver mors hjerte til at smelte - og samtidig får man lidt dårlig samvittighed. Men sådan er det jo at have søskende - og de er nu også ret gode at ha' :o)

    Bebe > Ja, julen er den bedste årstid ;o) Tak.

    Grafiske Finurligheder > Ja, skønt indimellem at være i god tid ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...