søndag den 14. august 2011

Det var så den weekend...

...puha, jeg synes weekenderne går hurtigt efter jeg er begyndt på job igen! :o(

Lørdag blev brugt på at komme ovenpå igen efter Smukfesten fredag. Derudover skulle der bages fødselsdagskage til svogeren (der blev 40 år i fredags). Ikke overraskende faldt valget på denne kage:


Mmm, et sikker hit hver gang. I dag blev kagen så sat til livs og vi har fejret han med frokost, kaffe og hot dogs...og nu er vi hjemme igen og begge unger puttet. Nu burde jeg gå i gang med oprydning og pakning af vuggestue- og børnehavetaskerne...men det orker jeg faktisk ikke, så mon ikke aftenen ender på langs i sofaen ;o).

Men lidt praktisk er der også blevet klaret. Vores hvide (eller måske ikke så hvide vaskeklude) vaskeklude fra IKEA er blevet brune:


Synes det er blevet helt godt, nu behøver vi ikke længere stå på hovedet i for at finde de nyeste (læs pæneste) når vi skal i byen - faktisk kan vi være dem alle bekendt nu! ;o) ...og det er da bestemt ikke sidste gang jeg kaster mig ud i en farvning, det var jo rigtig nemt!


2 kommentarer:

  1. Her hedder kagen "festkagen" og den hitter 400% hver gang :)
    Jeg bagte den også redag aften så vi kunne nyde den lørdag til kaffen til svigers familie tam-tam og hold k... hvor er den altså bare go!
    Jeg havde pyntet med jordbær og sure ribs :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, den er også god! Min fik hakket mørkt chokolade under frugten og der er skam hindbær, ribs og blåbær af egen "produktion" på...selvom Mads ikke mente at de små sure skulle på...de dur kun i saftevand fik jeg at vide! ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...