mandag den 29. august 2011

Pakkeleg - første pakke modtaget ;o)

Se hvad jeg kom hjem til i dag:



En skøn pakke fra Tanja, som var den blandt de to, der meldte sig i pakkelegen. Og den første pakke jeg har fået retur :o). Wauw, en gave. Pixibøgerne er allerede flyttet ind til Mads (og en af dem læst her til aften). Derudover var der lysestager til fyrfadslys, div. papir/materiale til kreative opgaver. Vimpler lavet af perler, søde påklædningsdukker (Rasmus Klump+venner), fine fødselsdagslys og en helt ny body til Jacob...

Tusind tak, Tanja!!!

Det er skønt med sådan en overraskelse i postkassen. Specielt ovenpå de sidste par dage, hvor jeg har kæmpet med en rigtig voldsom hovedpine! Sov fra kl. 13 søndag til i morges kl. 7. Jeg var helt færdig! Havde fået det småskidt lørdag aften til vores gadefest og til sidst havde hovedpinen givet mig synsforstyrrelser...øv. Hjem i seng med mig! Søndag morgen virkede det dog lidt bedre, så drengene og jeg tog med til Århus for at se manden løbe marselisløbet 2011...på vej hjem blev det dog helt slemt. Øv! Har fået en halv times massage i dag og det har heldigvis hjulpet lidt...lå også oppe under loftet det meste af tiden - av!?! Hvordan får man så mange spændinger i kroppen??? Håber det snart bliver godt igen...

Forleden dag "kom jeg til" at købe noget at det masking tape, flere andre bloggere har haft fingrene i. Hvor er det nemt og hurtigt at bruge - og fint til at give ting et nyt udtryk. Her har et af mine krydderiglas og knivblokken fået en tur:







Håber I har haft en bedre start på ugen...?

3 kommentarer:

  1. Dejligt den kom frem.. Sende i lørdags og besluttede jeg ikke gad at skrive det til dig.. da jeg selv synes det er sjovt at få en pakke man forventer men man ved ikke hvornår ;)

    Pixi bøgerne er også læst af min Mads 3 gange.. for hele 3 gange er det lykkes hans far at tag dem fra mit skrivebord i den tro at det var til Mads (ja det var det jo så også på en måde) og dem skulle han da læse i om aften inden sengetid.. Haha.. Kunne ikke nænne at sige at de altså var til en anden.. men 3. gang gemte jeg dem altså væk!

    SvarSlet
  2. Meget fin pakke, det er nu en god leg :o) Men øv med den hovedpine, det lyder som en meget træls omgang, har ikke lidt af hovedpine og migræne så har desværre ingen gode råd! Men rigtig god bedring til dig, kh

    SvarSlet
  3. Tanja > det var også en dejlig overraskelse at komme hjem til og de var jo også til Mads alligevel...men mænd...det lyder som om din er lige å distræt som min er ;o)

    Lisbeth > Ja, det er hyggeligt ;o)...det er hovedpinen til gengæld ikke :o(. Plejer ikke at være noget jeg normalt har, derfor håber jeg også at det blot er for en kort bemærkning. Hader ikke at kunne det, jeg gerne vil :o(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...