onsdag den 21. marts 2012

Sådan en bruskabine vil jeg også ha'!

...dog vil det være umuligt med størrelserne på vores badeværelser :o(





Billedet er fra mine forældres badeværelse (solen stod på i går, og glas og sol spiller ikke altid så godt sammen).

Da de renoverede deres hus snakkede min far og jeg om muligheden for at få muret et citat ind i væggen, der består af små mosaikfliser.

Jeg har længe synes citatet (som jeg desværre ikke husker hvor stammer fra):

"To make a dreame come true, you have to wake up"

er meget tankevækkende - så hvad er mere passende end at blive mindet om det, når man tager sit morgenbad?

Rigtig god onsdag! ;o)

- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Nej hvor er det en god ide. Den vil jeg bestemt huske på til det bliver vores badeværelses tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes det blev rigtig godt, giver lige noget ekstra ;o)

      Slet
  2. Wauw! Sådan et vil jeg også have ;o)
    Super citat at have i badet....

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...