søndag den 4. marts 2012

Hagesmækkefabrikken...

Hjemme efter en skøn formiddag har jeg haft gang i fabrikationen.
Jeg fik nemlig bestillinger med hjem på en ny sending.
Det er længe siden jeg sidst har været i gang, men det lå stadig i hænderne ;o)


16 stk. klar til levering...

Udnyttede at Mads ville lege med sin far og at Jacob sov. Han sover faktisk stadig på 3. time!!!...det er åbenbart hårdt at være 2 1/2-3 timer i legeland med vennerne fra mødregruppen.

Det er lidt sjovt at tænke på at det netop var hagesmækkene, det gav mig mod på at sy...
Havde det ikke været for dem tvivler jeg på at jeg i det hele taget ville have haft en blog. Sjovt som tilfældighederne spiller ind ;o)


Nu vil vi nyde lidt rester fra i formiddags...mon ikke også Jacob snart gør os selskab? ;o)
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. *griner* så har vi begge syet hagesmække i dag! Der er nu specielt én i blandt dine som liiiige er Emil´s stil :)
    kh

    SvarSlet
  2. Det er åbenbart hagesmækkedag i dag ;o)...det skulle vel aldrig være den med de orange stjerneblomster? ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...