tirsdag den 8. juli 2014

Stars and stripes/Boys Month 2014, del 2

Jacob har igen igen fået en t-shirt (ottobre fra 3/2013) - syet i stribet bomuldsjersey (kan ikke huske hvor jeg har det fra) tilsat gul rib og piping fra stof og stil - lige præcis denne gule farve bliver jeg vist aldrig træt af...


Normalt er de shorts jeg syr til Jacob enkelte, så de passer til de farverige og mønstrede t-shirt jeg ofte syr, men denne gang blev shortsene med stjerner, striber og gul piping og pyntesting:


Mønsteret er de samme baggy bukser fra Ottobre 1/2014 jeg blot har afkortet til shorts længde


Da Jacob lige skulle prøve shortsene kunne jeg ikke finde t-shirten, men den han havde på passede nu heller ikke så dårligt dertil:



17 kommentarer:

  1. Mega vaks Pia, men jeg deler jo også din passion for gul :)
    Jacob er da super smart og klar til leg.
    Jeg har heldigvis også fået gang i maskinerne igen, denne gang til mutti her, Emil mangler bare ikke tøj ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig - det ser også rigtig godt ud det (gule ;o) du har gang i ;o)

      Slet
  2. Lækkert sæt...jeg syr jo mange t-shirts og bluser der er farverige, så de bliver ofte sammensat med enkle bukser. Men andre gange syr jeg farverige shorts og bukser, som så bliver sammensat men ensfarvede købe t-shirts....:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anne - det er nogen gange det med lige at huske hvad der ligger i skabet i forvejen og så tænke lidt på hvad der passer sammen ;o)

      Slet
  3. Den bluse er da for lækker, farverne er da total skønne sammen og stiberne passer jo perfekt i samlingen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tror også det bliver en af mine favoritter til ham ;o)

      Slet
  4. Hvor er det et fedt sæt! Jeg har Ottobre liggende ventende på biblio. Det skal hentes NU, så jeg kan komme igang med jersey shorts til Mads.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver altså også snart nødt til at få tegnet at abonnemt - syr nærmest kun derfra til drengene efterhånden. Har lige syet en anden model til Mads - den er også virkelig god!

      Slet
  5. Flott kombinasjon, gult, svart/hvitt! Og pipingen gjør jo hele t-skjorten. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - gul sort og hvid er passer næsten altid fint sammen ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...