onsdag den 30. juli 2014

Fødselsdagsgave /Boys Month 2014, del 8

I lørdags var Jacob til fødselsdag ved en af drengene fra børnehaven, så der da var Disney Sjov smuttede jeg i et hedt krearum og fik lavet gaven:


En t-shirt (igen Ottobre) med surferprint på mave/ryg og striber på ærmerne. Den gule rib (fra stof og stil) bliver jeg aldrig træt af, så det håber jeg heller ikke modtageren gør.


...og så beklager jeg at det blev endnu et t-shirt indlæg herfra - men er der noget jeg aldrig bliver træt af at sy er det nok t-shirts ;o).

Dette bliver også mit sidste indlæg med bidrag til Boys Month, men som drengemor vil der drengene nok altid fylde en del her på bloggen.

Tak til Christine for det store arbejde bag Boys Month - skønt at få så intensiv inspiration. Glæder mig til at få kigget rigtig rundt på de mange deltagere nu hverdagen rammer igen ;o).

8 kommentarer:

  1. Jeg bliver aldrig træt af dine t-shirts indlæg. De inspirere mig i den grad. Og jeg er altså en lille smugle misundelig på alt det lækre stof du har.

    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det glæder mig. Kunsten er at nøjes med at købe 50/60 cm. af hver print, så når man sjældent af blive træt af printet og kan tillade sig at købe mere forskelligt print ;o)

      Slet
  2. og vi elsker at lure dine flotte T-shirts. så bliv endelig ved

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dina - tror heller ikke jeg kan love at der ikke kommer flere ;o)

      Slet
  3. Det er simpelthen noget af det fineste jeg længe har set! Ihh jeg gad godt, jeg havde noget mere tid til at sætte mig ved maskinen og blive bedre! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Agnethe - den blev heldigvis også rigtig godt modtaget ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...