mandag den 8. april 2013

Pirater

Apropos mit forrige indlæg og drenges helte tænkte jeg at Josefines Carl måtte have en pirat t-shirt, så som en del af en byttehandel vi har gang i, syede jeg denne pirat t-shirt til ham...


Tænker at man vel ikke kan gå helt galt i byen med sådan en til en 4-årig dreng?


Ellers har jeg ikke været så gode venner med maskinerne i denne weekend.

Weekendens projekt har været at færdiggøre de t-shirts, der skal videre til give away-vinderne.

Først drillede overlockeren - så nu kan jeg stolt sige at jeg altså kan tråde HELE overlockeren selv (bare ærgerligt at den "træning" kostede 1-1½ times spildt sytid).

Som om det ikke var uheld nok - så knækkede den ene tvillingenål da jeg var ved at lægge t-shirtene op - argh!- og min favorit stofbutik har mandags lukket :o(

Håber vinderne har tålmodigheden med sig...

14 kommentarer:

  1. Det glemte jeg helt at skrive, Carl elsker den bluse. Der er Disney junior hos min mor, så vi har set rigtig meget Jack og ønskeøens pirater, så den bluse er lige i skabet som blomsterberg ville sige. Hmm er det forkert i denne betydning... Han elsker den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det er jeg glad for at høre - det var netop pga den serie stoffet blev købt ;o)

      Slet
  2. Ellers en super flot bluse du har fået lavet dig. Men træls med trådningen af overlocker, Men jeg kender det skam alt for godt det med, at det bare KAN DRILLE SÅ UFATTELIG MEGET MED AT SKULLE TRÅDE DEN. Men mon ikke vi lærer det med tiden, vi har jo lov at håbe:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var øv - men nu vil jeg mene jeg kan ;o)

      Slet
  3. Hvor er den lækker Pia. Ja efter min nål knækkede i sommerhuset har jeg altid en ekstra pakke liggende i skuffen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg også til overlockeren...men desværre ikke tvillingenål til symaskinen...men det har jeg så nu ;o)

      Slet
  4. Hvor er den skøn - og ja, den ville bestemt også falde i god jord hos min 4-årige herhjemme, han leger pirat snart dag ud og dag ind :))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har Mads og Jacob også leget meget - pt er det dog Ninjago ;o) tak.

      Slet
  5. Totalt sej pirat t-shirt :)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig fin, blusen. Men ærgerligt at der røg sytid, når nu der endeligt var tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, er det ikke typisk - derfor valgte jeg også sytid fremfor vasketøj her til aften ;o)

      Slet
  7. Min dreng på 3 år er også bare helt vild med pirater og sørøvere, han render tit rundt og siger "Arrgg" han ville elske sådan en bluse.
    Jeg er også efterhånden blevet rigtig godt til at tråde min overlocker, "vi" havde en periode hvor tråden bare blev ved med at knække..

    Mange hilsner fra Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lært det nu - det var nemlig også mit problem ;o),

      Vi er vist kommet til Ninjago-perioden...selv den mindste på to år elsker det, men lige pt er alt hvad storebror kan li' et hit ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...