mandag den 15. april 2013

Første Give Away præmie afsendt...og lidt om at afhængig af stoffer ;o)

Første vinder i min Give Away var Retrorejen.blogspot.com, der ønskede sig en drengebluse gerne med lidt retro-look.

Derfor afsendte jeg i sidste uge en bluse med brune ærmer og orange/brun giraf stof på mave og ryg. 
Jeg kan godt lide når ribstoffet er kontrast til resten af stoffet, så det blev gråmeleret denne gang.


Jeg håber blusen falder i modtagerens smag...

Ellers må jeg vist tilstå at jeg har fået en ny afhængighed...jersey-stoffer!

Det er jo en helt ny verden af stoffer, der har åbnet sig. Som drengemor synes jeg ofte udbudet af faste bomuldsstoffer har været meget begrænset og derfor har jeg mest holdt mig til ensfarvede stoffer og så tilsat deltajer som pipingbånd og kantbånd i kontrastfarver - men mht. jersey stoffer synes jeg altså udbudet til drenge er ret godt med.

Både Mads og Jacob bliver i hvert fald begejstrede over mine stofindkøb - det er værre med manden ;o).

Jeg har i den grad fundet sy-glæden frem igen og får kørt en del igennem maskinen, så det retfærdiggøre vel også indkøbene - ikke? ;o).

Fornyligt fandt jeg en Østrigsk stofbutik (pas på en klik/kig er dyrt), hvis udbud af jersey lige er mig...hold da op, der er meget...

Jeg var dog god - og købte kun tre forskellige print, som alle (her en uge efter pakken kom) er omdannet til tøj ;o).

14 kommentarer:

  1. Den butik kender jeg godt...er også meget fristet, men skal lige have syet noget mere af de eksisterende jerseystoffer inden jeg bestiller...men UHHH jeg glæder mig allerede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en farlig side...men hvis nogen har forsvare stofkøb lige nu må det være dig. Er så ked af at læse om din far. Kh. Pia

      Slet
  2. Uh den butik kender jeg ikke, men tak for tip!! Tillykke til den heldige vinder!!! Du laver nogle skønne ting, så køb du bare noget mere stof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, men kan allerede mærke at det bliver et dyrt bekendtskab ;o). Tak - fortæl lige det til ham jeg bor sammen med! :oP

      Slet
  3. PIA!!!!!! Det der må man bare IKKE!!! Det koster jo penge for mig!!! Og jeg omdanner ikke mit stof i samme hastighed som dig, hvilket vil sige jeg har et skab der ikke kan lukkes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups ;o). Tror nu din butik-produktion slår min hobbyproduktion - håber jeg en dag får mulighed for at se dine produkter "live" ;o)

      Slet
  4. Sikke en skøn bluse! Og mange tak for tippet :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig fin bluse. Og ja det link er MEGET farligt!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - meget! Har slet ikke ville se på de andre stoffer (end jersey) endnu, så går det da helt galt ;o)

      Slet
  6. uha,.. sikke en butik.. der skal jeg vidst kigge lidt nærmere.. ved du hvad Isoli hedder på deres side?
    jeg har prøvet at bruge Google oversæt.. men så får jeg bla. resultatet... udstoppet sved... og ledning... hmmm... griner

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - ikke? Tror måske det er det, der hedder "sweat" - kan det ikke passe? Er langt fra sikker - men tror alligevel mit bud er bedre end Google oversæt ;o)

      Slet
  7. Tak, for det farlige link;-) Nu skal jeg så bare lære at sy i Jersey....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...