fredag den 29. marts 2013

Stof -indkøb med drengene...

...må jo næsten resultere i en "bestilling" det var i hvert fald det vores besøg i stof & stil på vej i sommerhus endte med.

De havde noget jersey-print som Mads altså ville have en bluse i. Det fik jeg lavet til ham sat sammen med noget rødt stjernestof, jeg tidligere har købt, og en gul rib.

Da Jacob så blusen lød det: "mig os biler, mig os biler mor", med et meget fornærmet blik...tilbage til overlockeren og endnu en bil-bluse kom til (dog med lidt færre biler, da den blev lavet "omvendt").


Jacob stillede glad op til fotografering, når bare "motorcyklen" måtte komme med.

Værre var det med den store...


Hans blik siger alt, ikke!?!

Det er nu engang nemmest at tage billeder uden indhold ;o)


22 kommentarer:

  1. Wauw hvor er du bare lækre - ja både drengene og bluserne. Jeg har godt kigget på det bil stof en del gange, men pengepungen har været skyld i at min lille dreng stadig mangler en bil bluse. Men hvor er det bare fint det stof, og særligt med de røde stjerner.
    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige købt det samme stof fra 14 dage siden. Det ligger klippet til en bluse til Casper, dog med sorte ærmer. Ribkanten har jeg ikke valgt endnu.

      Den er blev med de stjerner :-) hvilke mønster bruger du?

      Slet
    2. Ej, den glæder jeg mig til at se! ;o)

      Slet
    3. Det mønster har brugt er fra et Ottobre blad, så bare forstørret op til en str. 140 (går normalt kun til 128). Det er blad 4/2012

      Slet
  3. Super skønne bluser, de ser ud til at være gode at lege i!!

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, de to har i hvert fald altid krudt bagi ;o)

      Slet
  4. Det er jo godt med "kunder" i butikken :-) og du får da noget fra hånden, det er super!! Knus

    SvarSlet
  5. Ihh nogle dejlige spirrevipper - Og fantastisk de gider med på stofindkøb - og ligefrem bestiller bluser ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - de fik nu ikke valget - skulle forbi efter nogle elastikker det kun er lykkes mig at finde i Stof & Stil og sådan en kører vi næsten forbi når vi kører i sommerhus ;o)

      Slet
  6. De er super fede. Fedt at de ikke er ens

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Libbie. Ja, synes alligevel Mads skulle have liv at slippe for fuldstændig at blive kopieret (det sker nok hver dag alligevel ;o))

      Slet
  7. Så gjorde du det igen.

    SvarSlet
  8. Endnu engang tager jeg hatten af for dine kreationer, hvor må dine drenge være heldige at have så dygtig en moder som dig:-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som en aktiv ferie - og sikke nogle fine bluser. Det er et dejligt miks du laver af de forskellige stoffer. Frækt med de gule ribkanter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, den gule er rigtig fin til drengene - det er ellers ikke altid gul er god til det lyse hår, men den tone er helt god ;o)

      Slet
  10. He he de kære unger, inden længe bestemmer du ikke over tøjet til den store.....det var noget af en omvæltning for mig.
    Meget skønne bluser og især drenge..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød ;o). Synes nu allerede de stiller krav hvad angår tøj! ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...