fredag den 15. marts 2013

Min lille, store dreng...

Det er lidt sjovt, da Mads var lille elskede jeg når han lige pludselig viste at han var på vej væk fra at være baby og til at blive en lille, stor dreng.

Med Jacob har det været lige omvendt, måske fordi han er nummer to og med alt sandsynlighed altid vil være den mindste, vil jeg gerne beholde min baby lidt endnu.

Må sande dog at der efterhånden ikke er meget baby tilbage i ham, derfor tog jeg også en hurtig beslutning om at fjerne tremmerne på Junosengen og udvide den til juniorseng i dag, da jeg havde en fridag.

Det betød også et par ændringer på værelset for at få plads til sengen

 


Jeg er spændt på hvad han siger til det - og ikke mindst hvordan han bliver at putte i den...!

Det opdager vi først natten til lørdag - drengene og jeg er nemlig "flygtet" over til mine forældre da manden holder herre-aften sammen med fire gode venner tilbage fra folkeskolen.
I stedet sørger vi for at fejre min mors fødselsdag i morgen, eller det er jo egentlig allerede om en times tid den begynder (må hellere se at komme i seng!).

Rigtig god weekend - og tusind tak for den flotte modtagelse I har givet min Give Away - ville ønske jeg kunne lave en bluse til jer alle ;o)

6 kommentarer:

  1. Det er blevet dejligt... spændende at se hvad han siger til det

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er heldigvis gået helt uden problemer - og han kalder stadig hvis han vågner i stedet for selv at komme ;o)

      Slet
  2. Åh jeg husker det godt. Og selvom Amalie nu nærmer sig ti år så kan jeg stadig tage mig selv i at tænke at hun er min lille tøs...... Iflg hende selv er hun IKKE lille.
    Rigtig god weekend til dig også

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mon ikke det altid vil være sådan med den sidste? ;o)

      Slet
  3. Det ser dejligt ud, sikke et fint værelse. Elsker det du har gjort ved det lille Ikea køkken.

    Jeg synes også at min Lille A max skal blive et år ældre...suk:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, synes det var lidt for hvidt til værelset ellers ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...