fredag den 15. januar 2016

Kreaweekend forude...jubiiiiii!

ENDELIG står der "kreaweekend" på kalenderen. Hvor jeg bare glæder mig til at pakke bilen og sammen med Gitte køre sydpå til Lena og Libbie. Vi har faktisk jubilæum denne gang - det er tiende gang vi mødes på denne måde.

Tænk at hvad der startede som fire forskellige bloggeres møde skulle ende ud i et venskab. Hvor er jeg glad for at jeg turde fortælle Libbie pm min sommerhusidé og ikke mindst at hun var med på den med det samme.

De første par gange var det klart det kreative der var omdrejningspunktet - også i samtalerne. Nu er vi gået fra at snakke om mønstre, snit og riblængder til at dele tanker/frustrationer og hente råd ved hinanden...det er guld værd! Elsker at vi kan mødes "uden filter"...

Sidste gang var det lidt sløjt med produktionerne, men denne gang skal det være anderledes. Jeg har sørme allerede klippet til de første 10 ting - det ligner slet ikke mig at være så forberedt og struktureret!?! Det bedste af det hele er næsten at det er klippet af stof fra lageret, så en manden nemlig også glad :o)

Jeg glæder mig til at rigtig at få gang i symaskinerne igen - den sidste tid har det mest været patchwork-projekter, bl.a. denne pose Libbie fik i fødselsdagsgave




Ps. tasken er syet efter samme mønster som sidst (se evt. her, mht. DIY)

Rigtig god weekend - er næsten sikker på at min nok skal blive det! :o)

6 kommentarer:

  1. Ønsker jer alle fire en fornøjelig krea weekend. Hold nu op min krea-energi-konto skal også snart tankes op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også skønt at få krea-energien tilbage ;o)

      Slet
  2. Rigtig skøn weekend til jer :-).
    Som altid beundrer jeg jer for at få prioriteret at komme af sted - og misunder jer også en anelse ;-)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også bare noget at det bedste man kan gøre for sig selv ;o)

      Slet
  3. Jeg nød det også bare BIG TIME!!! Godt vi snart ses igen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...