mandag den 18. januar 2016

Krea Battery Recharged!!

Sådan havde jeg det, da bilen kørte nordpå i søndags efter en endnu en skøn kreaweekend med Gitte, Lena og Libbie.

Selvom projekterne denne gang faktisk ikke var de mest inspirerende og udfordrende (primært brug af restestoffer til tøj til drengene), kom jeg hjem med lysten til at sy!?! Faktisk endte jeg med at koble overlockeren til som noget af det første! Jeg var nemlig kommet afsted uden den rette farve rib til ærmerne på den ene af bluserne...det var klaret under en time efter jeg var hjemme. Skønt! :o)

Ikke alle projekter blev dog udført på rutinen. Jeg havde syet et junior patchwork tæppe, som skulle monteres og efterfølgende kantes med kantbånd. Kantbånd har altid drillet mig lidt, så denne gang skulle det altså lykkes...og det gjorde det!

Jeg er ovenud tilfreds med resultatet


Jeg endte med at finde en DIY til påsyning på forsiden. Bagsiden valgte jeg at sy i hånden. Det tog længere tid, men når man er i godt selskab virkede det ikke så slemt ;o)




Resultatet blev så godt at NU skal det store patchwork tæppe jeg har haft liggende (alt) længe altså gøres færdigt!!

...og mon ikke weekendens produktioner kommer til at fylde lidt på bloggen den næste tid?


Det blev i hvert fald til en pæn stak ;o)

12 kommentarer:

  1. Hold da op en masse du har fået produceret, og wauw for et smukt tæppe du har lavet. Det er godt nok smukt.
    Kh
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det var skønt at få gang i symaskinerne igen ;o)

      Slet
  2. Tæppet er blevet rigtigt flot. Glæder mig til at se hvad du ellers fik syet

    SvarSlet
  3. Super flotte ting, du har syet. Tæppet er vidunderlig smukt!

    SvarSlet
  4. Såååå smukt Pia, dig og patchwork er og bliver like a love

    SvarSlet
  5. Sender lige tusind krammere igennem til dig søde med tak for en skøn weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig en skøn weekend - og har allerede luftet maskinen mange gange siden ;o)

      Slet
  6. Svar
    1. Tak - håber dem, det er tiltænkt også kan lide det ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...