mandag den 18. august 2014

Regatta 2014

Ca. hvert tredje år afholdes Ildfest Regatta i Silkeborg - en kombineret folkefest, tivoli, koncert, sejlads, der afsluttes med DM i fyrværkeri.

Mine forældre/bedsteforældre har tradition for at være vært ved en havefest i en have, der tilhører familievirksomheden. I år hjalp jeg med opstilling af telt og opdækning/pynt:


Vimplerne syede jeg til min nieces barnedåb for snart to år siden. De er syet efter Karen Klarbæks DIY som du finder lige her.

Derudover havde jeg været på Lyng-høst, så små buketter fik lov at pynte i drengenes melaminkopper fra Søstrene Grene


Dugene er arvet, sort stof af en kvalitet, der er lidt for blank til beklædning - men perfekt til dug ;o)

Synes det blev rigtig hyggeligt - ligesom den aften vi selv var der ;o)


Den aften stod jeg for tilbehør til grillmaden, men det glemte jeg dog helt at tage billeder af, men måske det kan anes bag madtyven Jacob


Jeg havde bl.a. lavet Scoresalat (efter denne opskrift dog uden oliven), som kan spises både koldt og varm, traditionel råkostsalat, tomatsalat, salat og tzatziki.





Silkeborg og ikke mindst Remstrup Å/Gudenåen er nu ekstra hyggelig til Regatta - mon ikke vi også er klar igen i 2017...

I dag skal teltet ned igen, desværre er vejret ikke helt så flot som på billederne :o(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...