fredag den 22. august 2014

For Chima!!!

Den sætning hører vi en del herhjemme - Lego Chima er nemlig i ret høj kurs ved både børnehavedrengen og skoledrengen.

Derfor scorede jeg også ret mange point da posten kom med Lego Chima stof til t-shirts til drengene:


Det er ikke ofte jeg får ro til at sy når drengene er vågne, men den dag jeg gik i gang med at klippe var det ikke et problem...


Det er første gang jeg bestiller jersey fra spoonflower, så er spændt på hvordan det holder til brug/vask. Motiverne er trykt på, så forventningerne er ikke så høje - men uanset hvad så er jeg næsten sikker på at t-shirtene nok skal blive slidt op ;o)


Jeg valgte at lave ærmerne turkise for at give t-shirten lidt "ro" (og for at undgå kampen om hvem der måtte få chima på ærmerne også - en yard rækker nemlig ikke til 2 x ærmer :o(). Ribkanten blev grå og pyntesting er syet med en mintgrøn.

Fik også købt endnu et print, som nok bliver forvandlet til noget til drengenes efterårs garderobe i løbet af weekenden, hvor den igen står på kreaweekend med Gitte, Libbie og Lena - behøver jeg at skrive at jeg glæder mig?

Hvis du har lyst til at følge lidt med undervejs kan du følge med på Instagram under hashtag: #sjettekreaweekend

12 kommentarer:

  1. Uhh det stof har jeg også fundet og skal have bestilt. Den er blevet rigtig fin med de turkise ærmer.

    SvarSlet
  2. Min dreng ville også elske den!
    Den er super fin :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin og jeg kan godt lide de turkise ærmer til. God fornøjelse med kreaweekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. åhh hvor er de fine, kanon stof...kan godt forstå de er et hit

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin :-)
    Hvilken kvalitet har du bestilt? Er det den der hedder organic cotton knit eller performance knit? Og hvordan ter sending efter vask?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er organic knit - det er første gang jeg bestiller jersey derfra, men efter to vaske virker det ok i kvalitet :o)

      Slet
  6. Hej
    Super fed t-shirt. Hvor er stoffet købt og hvad med evt told? Jeg leder også efter noget som kan bruges til gardiner så hvis du kender en hjemmeside må du gerne smide et link.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette - undskyld har først lige set din kommentar. Jeg har handlet på esty.com, der kom ikke told på min forsendelse - om det skyldes størrelsen ved jeg ikke. Der findes vist også en tysk side, hvor man selv kan designe men kan ikke lige huske hvad den hedder. Ellers er Esty.com et godt bud ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...