tirsdag den 7. februar 2012

Lavenergi...

Det har vi masser af herhjemme. Synes energien er lidt på retur, måske er det foråret jeg mangler?
(eller også er det bare at blive helt frisk så jeg tør drikke kaffe igen)

Jeg er ved at være træt af saltgrå biler og veje - jeg vil have varme og forår nu!

Selv Mads har mistet interessen for sneen og i morges stod der -17 på termometeret i bilen på vej til arbejde...det er altså for koldt! Er slet ikke misundelig på de to der lige er taget en uge til Tenerife...

Men mon ikke der er håb forude - se udsigten fra vores køkken:


En krokus har fundet vej igennem sneen og sørme om ikke vejrudsigten lover at vi skal op omkring frysepunktet i weekenden. Mon ikke det er med til at bringe energiniveauet tilbage på ret kurs igen?...

Håber drengene holder sig raske indtil vi får "varmere" vejr igen.
Jacobs vuggestue holder til i nogle pavilloner kommunen satte op som en midlertidig løsning...i 2007! Arhmen er det ikke flot!?!

Hvad får de ud af at vente? En masse virksomheder, der ikke kan nå deres mål (= mindre skat) fordi deres ansatte må tage et utal af barnets første sygedage - for slet ikke at tale om det personale, der har flere sygedage end gennemsnittet. Jeg kan altså ikke forstå at det ikke kan gøres bedre!

Heldigvis kæmper institutionen for at gøre det bedst muligt med måtter og store varmeregninger, men dårlig gulvisolering, manglende gulvvarme og -17 grader udendørs er altså ikke optimalt for en vuggestue.

Apropos politik og energi, trak jeg på smilebåndet da jeg så denne i min mailboks i dag:


Stakkels Villy, tror ikke der går en uge uden en joke med ham i hovedrollen rammer min mailboks...
Rigtig god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...