lørdag den 11. februar 2012

Farver = forår?

Hvis ja, så må det være lige om hjørnet, der "flytter" i hvert fald flere og flere af slagsen ind herhjemme...

I dag skulle vi havde være på besøg ved venner, men det blev aflyst pga. sygdom (nu var det deres tur til den mavesyge, vi har kæmpet med :o( ). Derfor havde vi lige pludselig uventet tid herhjemme, så vi har både klippet, malet og bagt i dag.

Jeg er endnu ikke helt færdig med cirklerne, så i dag fik vi lavet fastelavnspynt:




Cirklerne har fået selskab af et par sorte katte og en fastelavnsbolle. Nederst har jeg bundet i gul perle i. Ranken skal nemlig hænge i det smalle vindue ved siden af hoveddøren, så den skal jo helst ikke flyve med gæsterne ud af døren.

Tror bestemt ikke det er den sidste fastelavnsranke jeg har lavet - den var hurtig lavet, men jeg synes den er sød. På cirklerne har jeg skrevet "Fastelavn er mit navn" med Dymoen.

Måske du også kan bruge idéen?

Ovnen var som sagt også i brug - vi fik lavet kyskager med chokolade bund og krymmel...mmm!




Rigtig god aften ;o)

Hvad Mads og jeg har malet mens Jacob sov middagslur viser jeg senere, lyset er for dårligt til at tage billeder nu...

6 kommentarer:

  1. Det er dejligt med en uventet fridag hjemme...jeg havde også valgt at bruge den på kreativesysler med familien :-)

    SvarSlet
  2. Ejj de er da synd og spise. VILDT flotte kys! Har du bare puttet en smugle farve i massen?..
    Go søndag.
    Vh Sine

    SvarSlet
    Svar
    1. De er heller ikke spist - alle sammen - endnu ;o). Ja, lidt ICE-blue pastelfarve fra Wilson, så er de nemli' også til drenge (mener den store).

      Slet
  3. Nej hvor er den fastelavnsranke fin. Den ide´ kan jeg i hvert fald godt bruge til næste år :), tak.
    Kh

    SvarSlet
  4. Den er dejlig nem at lave. Tænker om ikke også der skal laves en påskeudgave...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...