torsdag den 16. februar 2012

Kunne ikke lade være...

Mon ikke det ender med en hjemmesyet kreation til fastelavn alligevel
- nu er noget af tilbehøret da på plads ;o)


...hvis altså det passer - modellen var kommet i seng da jeg var færdig i går, så er lidt spændt på om det passer!

Jeg har haft to udklædninger i tankerne til Jacob. Den ene var Rasmus Klump (har nemlig noget stof liggende, der passer til hans bukser), men da Mads valgte Darth Vader er Yoda jo oplagt.

Vuggestue og børnehave er samme sted (dog hver sin bygning), så det kunne jo være sødt at aflevere to drenge der passer lidt sammen på Mandag. Derudover er den ene jo ond og den anden god - sådan svinger det også herhjemme lige pt. Det ene øjeblik er de bedste venner - det næste er der stjernekrig!!!

Nu mangler jeg "kun" Yodas kappe - og hvis jeg når det den brune stok. Jacobs lys sværd har dog bamsefyld (det får en evt. stok også) - tænker det er mere praktisk i en vuggestue. Så må han til gengæld leve med en ulige kamp herhjemme...

Sjovt som Starwars lige pludselig er blevet så populær, selv i børnehaven! Må indrømme at jeg aldrig har set en hel Starwars film - hurra for google og en velinformeret børnehavedreng og hans far ;o)

9 kommentarer:

  1. Hvor fint med Darhe og Yoda. Glæder mig til at se det færdigt :)

    Her skal der også fremstilles kostume de næste dage. Her står den på Smølfine, så en fin hvid kjole må der til :)

    SvarSlet
  2. Der skulle selvfølgelig stå Darth :)

    SvarSlet
  3. Haha, hvor er du altså bare genial!! Fede kostumer! Men altså, Pia, det er en mangel i din opdragelse, at du aldrig har set StarWars filmene :-))) De er geniale!!
    Knus herfra, Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Er faktisk ikke ret god til film i det hele taget (hvilket min filmglade mand synes er lidt surt). Men mon ikke jeg får set en til slut nu jeg bo sammen med tre "drenge" ;o)

      Slet
  4. Skide god idé! Glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver spændende om han acceptere at beholde huen på indendørs ;o)

      Slet
  5. Hvor er det godt fundet på - de der ører er ret kære :o) Kan man sige det? I don't know, er nemlig heller ikke lige den største Star Wars kender!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ideen var lidt oplagt, da Mads havde valgt ;o). Ja, synes faktisk de lykkes ret fint. Håber også det bliver en kær Yoda jeg sender afsted mandag ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...