tirsdag den 19. maj 2015

Kr.Himmelfart på toppen

Det meste af Kr. Himmelfart tilbragte vi med mine forældre, min bror og hans familie i sommerhuset i Skagen.

Jeg er efterhånden ved at lære at finde rundt deroppe og nyder at gense det særlige lys og stemning deroppe.

Det var lige præcis et år siden mine forældre købte huset - derfor skulle de også have en lille værtinde gave fra mig


Jeg havde leget lidt med porcelænsler og lavet et nummerskilt til huset - næste gang jeg tager blank glaseret keramik med ud i sollys er det nok en god idé at sikre mig at det ikke er fyldte med fedtede fingre ;o).

Når nu mine forældre kunne holde øje med drengene blev det også til et par aften gåture - det glæder jeg mig til at drengene er store nok til at være med til eller til at kunne være alene "hjemme" imens ;o)


Min mor fik også hendes morsdags gave


En vase med påskriften "A Mother is she who can take the place of all others but whose place no one else can take" - lige præcis sådan har jeg det nemlig med min mor!

Sidste frokost i Skagen blev indtaget på Skagen Bryghus, hvor vi voksne fik en kasse øl hver!!! Kassen svarer dog "kun" til ½ liter samlet ;o)


Glæder mig allerede til at vende tilbage om en måneds tid - næste gang børnefri, men i gode venners selskab - mon der skal en større kasse til, til den tid? ;o)

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig miniferie. Der er så skønt i Skagen.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at gense Skagen i sommerferien. Min mands faster har et sommerhus der også ligger tæt på vippefyret, på Østerbyvej :-)

    SvarSlet
  3. Skagen er skønt!! Dejlige billeder Pia og skønne ting du har lavet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...