mandag den 25. maj 2015

Et år ældre...

I Pinsen er jeg blevet et år ældre - vi tog forskud på fejringen og havde familien til aftensmad i fredags, så i går hyggede vi med fødselsdagskage bare os fire og en af Mads' klassekamerater. Kagen er efter denne opskrift - et sikkert hit herhjemme!


Løberen er en gave fra min mor - er sikker på at den fremadrettet bliver fast inventar til fødselsdage.


I den ene ende er min og mandens fødselsdags datoer broderet sammen med vores bryllups dato. I modsatte ende er drengenes. Løberen er efter denne opskrift.


 Elsker hjemmelavede og personlige gaver. Min mormor havde også været igang med nye karklude


...og så kalder de mig, den kreative i familien? Jeg har det vist ikke fra fremmede! :o)

8 kommentarer:

  1. Tillykke! Sikke fine gaver :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen :-) Det er så fedt med personlige hjemmelavede gaver som der er lagt tid og kærlighed i at lave. Min mor har også broderet en fødselsdagsløber til os, som der er tradition for at give i bryllupsgave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;o). Det er det nemlig - god idé til bryllupsgave. Elsker sådanne traditioner ;o)

      Slet
  3. Tillykke og sikke fine gaver fra kreative kvinder:-)

    SvarSlet
  4. Kære Pua. Stort tillykke med fødselsdagen, håber du havde en super dejlig dag og blev fejret efter alle kunstens regler.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...