mandag den 1. september 2014

Sæt til niecen

Foruden Tipi'en jeg viste i går fik min niece også lidt tøj (syet på kreaweekend) - det er jo om at udnytte når muligheden for at sy i "pige farver/print" opstår.

Sættet bestå af en bluse efter Ottebre-mønster (4/2012) og posebukser fra Minikrea.


Bukserne er syet i en babyfløjl, jeg havde liggende.


T-shirten er syet i laksefarvet jersey fra stof og stil, printet jersey fra Spoonflower (designer: little smilemakers) og hvid rib. Ved ærmerne har jeg tilføjet en lilla piping. Pyntesting er syet med samme farve.


Jeg glæder mig til at høre om det passer niecen ;o)

12 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit sæt! Kender kun alt for godt det der med at gribe chancen for at sy til piger :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et fantastisk sæt du har lavet. Jeg er vild med alle de gode detaljer du altid giver dit tøj.
    Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg nyder også når der er tid til at lave lidt detaljer :o)

      Slet
  3. Hvor er den jersey skøn (og som altid vil jeg have en mage til - gerne i voksenstørrelse :oP)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kunne jeg heller ikke stå for :o). Du må igang ;o)

      Slet
  4. Det er bare så lækkert. Er helt pjattet med det fine babyfløjl.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja - hvem der bare havde en lille pige at putte deri ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...